شما اینجا هستید

ایران » برگزاری کارگاه خوشنویسی و هنرهای تجسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی (ع) در بندرماهشهر
گروه : ایران , فرهنگی

کارگاه خوشنویسی و هنرهای تجسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی (ع) در بندرماهشهر برگزار شد.

سید احمد محفوظیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر گفت : به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش ، کارگاه خوشنویسی و هنرهای تجسمی با حضور هنرمندان در روز جمعه ۲ مهرماه ۱۴۰۰ در محل کتابخانه مرکزی برگزار شد.

سید احمد محفوظیان افزود : این مراسم از ساعت ۱۴ با استقبال خوب هنرمندان ولای و متعهد و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کتابخانه مرکزی آغاز و تا ساعت ۱۹ ادامه داشت بندری فرماندار و سرهنگ بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر از این کارگاه بازدید کردند .
در پایان کارگاه فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت : با اینکه انسان کم حرفی هستم ولی چون از دیدن این کارگاه به وجد آمدم باید حق مطلب را ادا کنم .

وی پس از تشکر و قدردانی از حضور هنرمندان در این کارگاه ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه هنر متعهد گفت: هنر بهترین وسیله برای بیان ارزش ها و مقاصد هر مکتبی است و چه ارزشی بالاتر از مقام والای شهادت ، حماسه کربلا ، دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی و ارزش های متعهد دیگری که جامعه را به سوی سعادت و کمال سوق می دهند .

بندری در ادامه گفت : با زبان هنر می توان آثار با ارزش و ماندگاری خلق کرد که می توانند مانا باشند و برای آیندگان میراث گرانبهایی به شمار آیند.

در انتهای مراسم نیز با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی از هنرمندان شرکت کننده در این کارگاه تشکر و قدردانی به عمل آمد .
این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر برگزار گردید .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم