شما اینجا هستید

ایران » چرا منافقین به سردار آقاجری و اسدالله غلامپور حمله می‌کنند؟/ چنگال تیز سربازان گمنام در انتظار داریوش معمار و سعید حافظی (خائنین به ملت)
گروه : ایران , سیاسی

چرا منافقین به سردار آقاجری و اسدالله غلامپور حمله می‌کنند؟/ چنگال تیز سربازان گمنام در انتظار داریوش معمار و سعید حافظی (خائنین به ملت)

 

‌رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند: “امام می‌گفتند اگر دشمن از شما تعریف کرد، در رفتار و کارهای خود تردید کنید.”

طبیعی‌ست هنگامی‌ که خوب کار کنید، هنگامی که برای مردم و نظام و انقلاب کار کنید، هنگامی که به رفع مشکلات بپردازید، امید بیافرینید، توسط شیپورچیان‌ دشمن مورد حمله و ترور شخصیتی قرار گیرید.
این خاک ترورهای بسیار دیده؛ این اقدامات دشمنان برای ناکام‌ کردن، برای بی اثر کردن و برای دلسرد کردن مدیران توانمند‌ و انقلابی است‌.
اخیرا دو تن از عناصر ضد انقلاب خارج نشین با سابقه خوش‌رقصی و ناموس‌ فروشی در رسانه‌های معاند، با تخریب سردار آقاجری و اسدالله غلامپور سعی در دلسرد کردن خدمتگزاران نظام دارند‌.
سعید حافظی آلت دست داریوش معمار که پس از اختلاس گسترده مالی و کوتاه شدن دستش‌ از پتروشیمی امیرکبیر به کشور آلمان گریخته و در ازای‌ پایان دشمنی خود درخواست باج و مبالغ سنگین از اسدالله‌ غلامپور کرده، این روزها در حال تخریب جریان‌ انقلابی برای خوش‌ رقصی نزد عوامل و معاندین‌ نظام جمهوری اسلامی هستند تا بتوانند‌ جای پای خود را در خارج از کشور‌ محکم کنند و به قیمت خیانت به کشور و مردم، کلاهی برای خود بدوزند.
قطعا چهره این عوامل برای مردم، دستگاه‌های امنیتی و حاکمیتی مشخص شده و به زودی همچون سرکرده آن جریان (روح الله زم) در چنگال سربازان‌ گمنام امام زمان (عج) گرفتار خواهند شد.

 

مجتبی حیدری کیا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم