شما اینجا هستید

ایران » تشکیل پرونده برای تعدادی از مفسدان در شرکت های زیر مجموعه وزارت رفاه
گروه : ایران , سیاسی

 

تشکیل پرونده برای تعدادی از مفسدان در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع مبارزه با مفاسد در شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه قدم دیگری برای ساماندهی امور است.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مهمترین اقدام این وزارتخانه برای ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی در کشور در شرایط فعلی اصلاح نظام مدیریتی است، گفت: مدیران عامل منصوب شدند و تعیین اعضای هیئت مدیره‌ها در حال نهایی شدن است البته در بخش‌هایی جابجایی اتفاق خواهد افتاد.
وی که با خبرگزاری خانه ملت گفت وگو کرده است، ادامه داد: موضوع مبارزه با مفاسد در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدم دیگر ما برای ساماندهی امور است و در این راستا تعدادی از افراد برکنار شده‌اند و تعدادی پرونده دیگر نیز در حال تشکیل است.
عبدالملکی با تاکید براینکه افزایش بهره وری شرکت ها قدم دیگر این وزارتخانه برای احیای صندوق‌های بازنشستگی است، اظهار کرد: مهمترین اقدام در حال حاضر ایجاد هم افزایی میان واحدهای همگن زیرمجموعه صندوق‌های مختلف است، به طور مثال میان واحدهای فولادی که زیر مجموعه صندوق های بازنشستگی گوناگون هستند، یک هم افزایی ایجاد و کمیته هایی در خصوص فولاد، پتروشیمی، دارویی، صادرات،گردشگری و … تشکیل شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: این کمیته‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، اولین اقدام که به صورت جدی پیش می رود، موضوع فولاد است که در خصوص آن هم‌افزایی خوبی شکل گرفته و تعاملات بین المللی در این زمینه در حال تقویت است./تسنیم

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم