شما اینجا هستید

ایران » امام جمعه شهر چمران: مردم برای کدام خدمات در آزادراه خلیج فارس عوارض پرداخت می‌کنند؟/ آزادراه خلیج فارس همچنان فاقد امکانات اولیه‌ای مثل روشنایی است

امام جمعه شهر چمران: مردم برای کدام خدمات در آزادراه خلیج فارس عوارض پرداخت می‌کنند؟/ آزادراه خلیج فارس همچنان فاقد امکانات اولیه‌ای مثل روشنایی است

امام جمعه شهر چمران گفت: سؤالی که همه مردم علاقه دارند جوابش را بدانند این است که برای کدام خدمات در آزادراه خلیج فارس از آنها عوارض گرفته می‌شود؟

به گزارش سیف نیوز ، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با انتقاد از وضعیت آزادراه خلیج فارس اظهار کرد: گرفتن عوارض در این آزادراه برای کدام خدمات است؟

وی افزود: این همه سال مردم برای استفاده از این جاده در حال پرداخت عوارض هستند اما سؤالی که همه مردم علاقه دارند جوابش را بدانند این است که برای کدام خدمات این عوارض از آنها گرفته می‌شود؟

خطیب جمعه شهر چمران تصریح کرد: مردم تا چه زمانی باید عوارض پرداخت کنند؟ این جاده بعد از گذشت سال‌ها از بهره‌برداری متأسفانه هنوز فاقد روشنایی است.

عبادی ادامه داد: مگر چقدر برای ساخت این جاده هزینه شده که می‌خواهید پول ساخت آن را از جیب مردم درآورید؟ منتظر توضیح مسئولان امر در این رابطه خواهیم ماند.

وی در ادامه با تسلیت سیزدهم جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، عنوان کرد: این بانوی بزرگوار تمام عمر خود را در خدمت به خاندان رسالت گذراند و نام خود را در تاریخ ماندگار کرد.

امام جمعه شهر چمران متذکر شد: این بانوی بزرگ اسلام که همسری با وفا و یاری صدیق برای حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) بود نهایت تواضع و ادب و تکریم را در حق فرزندان‌ حضرت فاطمه زهرا (س) ایفا کرد و توانست فرزندانی با وفا برای یاری اسلام تربیت کند که بارزترین آنها حضرت ابوالفضل (ع) است.

عبادی با بیان اینکه این روز به نام تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده، گفت: عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار مادران و همسران شهدا است.

وی در پایان تأکید کرد: هر شخصی در هر جایگاهی باشد باید به وصیت شهدا عمل کند چرا که وصیت شهدا راه را به ما نشان می‌دهد. وصیت شهدا به همه، تبعیت از ولایت فقیه و خدمت به مردم است.

سیف نیوز

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم