شما اینجا هستید

ایران » بازی جدید گروهک سیاسی برای تصاحب صندلی بخشداری بندرامام خمینی

بازی جدید گروهک سیاسی برای تصاحب صندلی بخشداری بندرامام خمینی

سیف نیوز، پس از آنکه پدرخواندگان جدید انقلابی نما ماهشهر با وجود همه فشارها نتوانستند یکی از نیروی های خود را بر صندلی شهرداری ماهشهر بنشانند، حالا با استفاده از روش هایی جدید به سمت بخشداری بندرامام خمینی هجوم آورده‌اند! که به خیال خودشان حالا که فعلا نتوانستند به صندلی شهرداری دست پیدا کنند حداقل صندلی بخشداری بندرامام خمینی را تصاحب کنند تا به وقتش صندلی فرماندار را نیز به دست آورند!

شنیده های سیف نیوز حاکی از آن است که این جریان به واسطه نماینده در حال فشار به استاندار برای برکناری خسروی و انتصاب م.ح به عنوان سرپرست بخشداری بندرامام خمینی هستند که راحت تر بتوانند بخشدار فعلی را کنار زده و مهره ای از خودشان را به عنوان سرپرست به بخشداری تحمیل کنند!

گفتنی است تمامی این فشارهای نماینده به صورت شفاهی بوده، چرا که اصولا وقتی در دولت جدید فرماندار شهرستانی تغییری نکرده و جابجایی فرماندار نیز قطعی است تغییر معاونت ها و بخشدار ها اقدامی اشتباه است و باید ابتدا فرماندار تغییر کند تا فرماندار جدید خود معاونت هایش را انتخاب کند و گویا استاندار از این ماجراهای مسموم در بندر ماهشهر که توسط گروهک های سیاسی در حال مدیریت و اعمال فشار است خبر ندارد!

این گروهک سیاسی که خود را پدر خوانده شهرستان ماهشهر می دانند و به جای رسیدگی به وظایف محوله خود، از طریق نماینده مجلس در حال فشار به استاندار هستند تا بتوانند مهره های وابسته به خود را در این شهرستان در پست های حساس برای اعمال نفوذ بیشتر جاسازی کند! غافل از اینکه نمی دانند ماهشهر امروز ماهشهر آن سال هایی که چند صباحی جولان میدادند نیست! در ماهشهر امروز و در زمان دولت های قبلی، بینی زیاده خواهان بسیاری که نفوذشان صد برابر امثال اینها بود خاک مالیده شده است، آن هم توسط جریان واقعی انقلاب و نه آن اقلیتی که از ترسشان فقط در اتاق های بسته (دفتر سابق آقای ن.ب ) فعالیت دارند! چرا که خوب می دانند اگر بخواهند برای این اقدامات نادرست‌شان رو بازی کنند به دلیل عدم توانایی در اقناع افکار عمومی، همان اتاق فکر را هم از دست خواهند داد!

لازم است استاندار خوزستان به نمایندگان و گروهک سیاسی تذکر جدی دهد که در ماهشهر فرماندار مستقر است و از دخالت در امور و انتصابات اجتناب کنند و همچنین هرچه سریعتر تکلیف فرمانداری ماهشهر را مشخص کند اگر قرار است فرماندار فعلی ماندگار شود اعلام کنند اگر قرار است تغییر کند نیز فرمانداری مستقل و به دور از حاشیه و وابستگی برای ماهشهر انتخاب کند تا فضاهای مسمومی که توسط این افراد در حال ایجاد شدن است از بین برود!

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم