شما اینجا هستید

ایران » امام جمعه شهر چمران: ملت ایران امروز نشان دادند تا پای جان، پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند/ مسئولان قدر این ملت فهیم و ولایت‌مدار را بدانند و برای آنها نوکری کنند

امام جمعه شهر چمران: ملت ایران امروز نشان دادند تا پای جان، پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند/ مسئولان قدر این ملت فهیم و ولایت‌مدار را بدانند و برای آنها نوکری کنند

امام جمعه شهر چمران گفت: ملت ایران امروز با حضور حماسی خود نشان دادند تا پای جان، پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند، مسئولان قدر این ملت فهیم و ولایت‌مدار را بدانند و برای آنها خدمت‌گزاری و نوکری کنند.

به گزارش سیف نیوز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ۲۲ بهمن روزی است که قدرت‌های پوشالی دنیای استکبار مقهور اراده ملت با بصیرت اسلامی شدند.

وی افزود: به کوری چشم دشمنان عزت و شکوه این ملت ولایت‌مدار با وجود همه تحریم‌های ظالمانه دنیای استکبار ۴۳ سال است استمرار دارد.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: دشمنان خبیث آمریکایی می‌گفتند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید اما امروز به فضل الهی و حضور عزتمندانه و غرورآفرین شما ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی و با لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا، مشت محکمی به دهان دشمنان نظام و یاوه‌گویان زدید و عزتمندانه جشن پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی را برپا کردید.

عبادی متذکر شد: پیروزی انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی در دنیا حاکم کرد و آن گفتمان «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» است و این دکترین انقلاب اسلامی است و ۴۳ سال است با شکوه تمام مرزها را در نوردیده و باعث بیداری ملت‌های آزادی‌خواه جهان شده است.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی با اقتدار در مقابل دنیای استکبار ایستاده و در همه ميدان‌ها در مقابل دشمنی آنها پیروز بوده است.

امام جمعه شهر چمران یادآور شد: این حضور با شکوه ملت در جشن پیروزی انقلاب اسلامی دو پیام دارد. نخست اینکه ملت تا پای جان، پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند و دیگری اینکه مسئولان قدر این ملت فهیم و ولایت‌مدار را بدانند و برای آنان خدمتگزاری و نوکری کنند چرا که بنیانگذار انقلاب اسلامی خود را خادم این ملت می‌دانست و به آن افتخار می‌کرد.

عبادی در فراز پایانی خطبه‌ها با تبریک سالروز میلاد امام جواد (ع) و همچنین سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)، عنوان کرد: امروز جامعه ما به فرهنگ علوی نیاز دارد و این فرهنگ نجات‌بخش باید در جامعه فراگیر شود، چرا که امیرالمؤمنین یک مکتب و مدرسه جامعه‌ساز است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم