شما اینجا هستید

اجتماعی » تعویض و نصب تمثال شهدای بندر ماهشهر در ورودی های شهر با همکاری تعدادی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس

تعویض و نصب تمثال شهدای بندر ماهشهر در ورودی های شهر با همکاری تعدادی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس

تعویض و نصب تمثال شهدای بندر ماهشهر در ورودی های شهر با همکاری تعدادی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس

شهرداری بندرماهشهر با همکاری تعدادی از خادمین و ایثارگران و همرزمان شهدای معزز ماهشهری جهت تجلیل از مقام شامخ شهداء ، اجرای طرح نصب تمثال شهدا در معابر شهری را آغاز نمودند.

این کار به‌واسطه بزرگداشت حماسه سازی، شجاعت و کرامت انسانی شهداء و همچنین ایمان و عشق آنان به تداوم انقلاب اسلامی منجر شد تا به پاس فداکاری آنان گوشه ای از نمای شهر به تمثال شهدای عزیز مزین شود.

به گزارش سیف نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر با بیان اینکه شهرداری در مقوله نصب تمثال شهداء نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را نیز دنبال می‌کند ، اعتلای ارزش‌های انقلابی و دینی در جامعه یکی از ثمرات نهادینه شدن این فرهنگ در بین جامعه است که در گام نخست باید مردم با شهداء و دستاوردهایشان آشنا شوند لذا طرح نصب یا تعویض تمثال شهداء در شهر و شهرک ها آغاز شده است.

همچنین تأکید بر نامگذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهداء در سطح معابر شهر و شهرکها باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و تکریم خانواده‌های معظم آنان وظیفه تک تک نهادها بوده و نصب این یادمان‌ها کوچکترین اقدام در زنده نگه داشتن رشادت و فداکاری‌های شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

در پایان با تاکید بر گسترش و ترویج آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس ، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت پاسداشت نام و یاد شهداء ، شهرداری با همکاری تعدادی از جامعه ایثارگران و جانبازان در راستای تحقق این امر اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم