شما اینجا هستید

ایران »  هشدار رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر به شرکت عملیات غیرصنعتی/ اعتبارات مالی را به مقصدش برسانید

هشدار رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر به شرکت عملیات غیرصنعتی/ اعتبارات مالی را به مقصدش برسانید

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر گفت: اقدامات شرکت عملیات غیرصنعتی شأن و ارزش ورزش بندر ماهشهر و هیئت های ورزشی شهرستان را پایین آورده است.

به گزارش سیف نیوز، غلامرضا خنفری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر در نشست شورای ورزش شهرستان اظهار کرد: در بندرماهشهر استعدادها و نخبه های ورزشی بسیاری وجود دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی های درست و فراهم کردن امکاناتی برای رشد و قهرمانی آن‌ها اقدام کرد.

غلامرضا خنفری ادامه داد: شرکت عملیات غیرصنعتی باید در خصوص اعتبارات شورای راهبردی در سال ۱۴۰۰ برای ورزش بندرماهشهر، اعم از هزینه کرد و ریز مبالغ توضیحاتی ارائه دهد.

خنفری خطاب به شرکت عملیات غیرصنعتی گفت: استعدادیابی اولین قدم پیشرفت به سوی قهرمان موفق در سطوح مختلف است، بندرماهشهر دارای قهرمانان و استعدادهای بسیاری است که باید ابتدا شناسایی و سپس امکانات رشد آن‌ها را فراهم کرد، که توانایی مدال آوری برای شهرستان را داشته باشند.

وی عنوان کرد: پیشنهاد بنده به شرکت عملیات غیرصنعتی این است که پول را به هیئت های ورزشی برسانید، آن‌ وقت من و هیئت های ورزشی ، زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان مکلف به پاسخگویی در خصوص چگونگی صرف این پول ها هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر بیان کرد: اگر شرکت عملیات غیرصنعتی، مبالغ در نظر گرفته شده و پول مورد نیاز را به مقصدش که اداره ورزش و جوانان شهرستان است برساند، بنده کارشناس ورزش شهرستان هستم و بنده تشخیص میدهم کدام هیئت بستگی به نوع فعالیت خود و مقام های کسب کرده، چه مقدار به آن اختصاص پیدا کند.

وی در ادامه گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی پیش زمینه ای در مورد ورزش شهرستان ندارد و این مجموعه اقدامات که شامل رزرو اتوبوس، رزرو خوابگاه و … می‌باشد، وظیفه اداره ورزش و جوانان است و باید آن پول به مقصد برسد تا در موردش تصمیم گیری و برنامه ریزی صحیحی شود.

خنفری حامل خبری خوش برای علاقه مندان به رشته دو و میدانی بود و گفت: به زودی با راه‌اندازی پیست دو و میدانی مشکل علاقه‌مندان و ورزشکاران در این رشته مادر را برطرف کرده و با شروع استعدادیابی در سطح شهرستان برای این رشته، قهرمان هایی برای سال های آینده پرورش می‌دهیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم