شما اینجا هستید

اجتماعی »  تقدیر و تشکر ویژه مجموعه سیف نیوز از امامان جمعه شهرهای بندرامام خمینی، چمران و شهرک طالقانی

تقدیر و تشکر ویژه مجموعه سیف نیوز از امامان جمعه شهرهای بندرامام خمینی، چمران و شهرک طالقانی

زمانی که رهبر انقلاب در سخنان خود به مناسبت روز کارگر به حفظ شان و جایگاه کارگر و لزوم حمایت همه جانبه از این قشر زحمتکش و تاثیر گذار و همچنین نقش کارگران در پیشرفت اقتصادی و استقلال کشور تاکید می کند، که امامان جمعه شجاع و مردمی شهر های بندرامام خمینی، چمران و شهرک طالقانی ، فرمایشات مقام معظم رهبری را سر لوحه خود قرار دادند.

💠 رهبر انقلاب

«یکی از انواع پشتیبانی از تولید، حمایت از کارگران است زیرا کارگر فعال و با نشاط، ثروت ملی ایجاد می کند که در نهایت زمینه‌ساز آبرو، اقتدار و استقلال کشور خواهد بود.

مثل همیشه واکنش به موقع امامان جمعه بندرامام خمینی ، چمران و شهرک طالقانی در خصوص امنیت شغلی و اخراج کارگران بازتاب زیادی در رسانه ها و فضای مجازی به همراه داشت و با استقبال بسیاری نیز همراه بود.

شجاعت امامان جمعه بندرامام خمینی، شهر چمران و شهرک طالقانی در دفاع از انقلاب و مشی انقلابی ستودنی است و ثابت کردند که در دفاع از انقلاب و ارزش‌های واقعی آن به مدیران پروازی و غیر بومی اجازه اخراج کارگران زحمتکش را نخواهند داد و به سهم خود نمیگذارند مسئول یا مدیری از موقعیت خود سوء استفاده یا حقوق کارگران این منطقه را تضییع کند.

اقدام انقلابی و مردمی امامان جمعه فوق الذکر در حمایت از کارگران منطقه را می ستاییم که نشان دادند آنچه مهم است حفظ مسیر واقعی انقلاب و حفظ جایگاه کارگر است و هر کس در این مسیر بخواهد نام انقلاب را خدشه دار کند به هیچ عنوان مورد تایید جریان واقعی انقلاب نخواهد بود.

مجتبی حیدری کیا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم