شما اینجا هستید

اجتماعی » لزوم شفافیت در هزینه کرد اعتبارات شورای راهبردی صنعت پتروشیمی ماهشهر /سفر برخی مسئولین اجرایی بندر ماهشهر با پول شورای راهبردی ماموریت اداری است یا شخصی؟

لزوم شفافیت در هزینه کرد اعتبارات شورای راهبردی صنعت پتروشیمی ماهشهر /سفر برخی مسئولین اجرایی بندر ماهشهر با پول شورای راهبردی ماموریت اداری است یا شخصی؟

به گزارش سیف نیوز،بنا به گزارش های واصله از یک‌ منبع موثق سه مسئول شهرستان بندر ماهشهر از یک نهاد خاص در ۶ ماهه گذشته تا کنون با اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی به همراه خانواده خود به شهرهای اردبیل،اصفهان ،مشهد و کیش سفر کرده اند که برای مردم شهرستان بندرماهشهر ابهاماتی به وجود آورده است.

آیا این سفرها ماموریت کاری بوده است؟
در بودجه شورای راهبردی صنعت پتروشیمی قانونی وجود دارد که نحوی هزینه کرد این سفرها را نشان دهد ؟

چگونه برخی از افراد به اصطلاح اجرایی در شش ماه اول سال ۱۴۰۱ با پول شورای راهبردی دوبار به سفرها ی تفریحی بروند؟

آقای دبیر و رئیس شورای راهبردی صنعت پتروشیمی مردم شهرستان بندرماهشهر حق دارند بدانند هزینه سفر و اقامت چنین افرادی از جیب مردم پرداخت شده یا خیر…؟

چندین سال هست که اعتبارات شورای راهبردی بدون شفافیت و اطلاع رسانی هزینه میشود ولی تمام ادارات از کسری بودجه فریاد میزنند.!

این بودجه ها بدون نظارت نهادهای نظارتی در کجا هزینه میشوند؟

رئیس شورای راهبردی لازم است بداند وقتی در هزینه کرد اعتبارات شفاف سازی نباشد قطعا فساد رخ می دهد و افراد صاحب نفوذ با سو استفاده از موقعیت شغلی خود چنین پول هایی را در راستای رسیدن به مقاصد سیاسی و اقتصادی خود تخصیص می‌دهند!!

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم