شما اینجا هستید

اجتماعی » هشدار مدیر عامل سازمان منطقه ویژه به شرکت های پتروشیمی / شرکت‌ها به وظایفشان در قبال مردم و جامعه عمل کنند

هشدار مدیر عامل سازمان منطقه ویژه به شرکت های پتروشیمی / شرکت‌ها به وظایفشان در قبال مردم و جامعه عمل کنند

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پتروشیمی گفت: شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پیشرفت متوازن، افزایش پروژه‌های عام المنفعه و محرومیت زدایی در شهرهای همجوار نخستین هاب پتروشیمی را به عنوان یکی از اهداف خود دنبال می‌کند.

به گزارش سیف نیوز، پیام برزگر با تاکید بر لزوم شفافیت پرداخت‌های‌ شرکت‌های پتروشیمی منطقه برای رسیدن به اهداف شورای راهبردی اظهار کرد: شفافیت یک نیاز است که باید در راس این هدف بزرگ باشد تا بتوانیم در بخش‌های مختلف همچون برنامه ریزی، اجرا و کنترل اشراف و اطلاع رسانی درستی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مردم باید بدانند در شورای راهبردی چه تصمیماتی و با چه هزینه‌ای اتخاذ می‌شود، گفت: مردم باید بدانند ما در شورای راهبردی چقدر هزینه می‌کنیم و چه تصمیمی اتخاذ می‌کنیم، مردم باید اطلاع داشته باشند، چه کاری درحال انجام است، مردم نباید بی‌اطلاع از تصمیمات ما باشند.

وی با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی شورای راهبردی بیان کرد: رویکرد محرومیت زدایی و حرکت به سمت مسائل عام المنفعه، باید از جهت‌گیری‌های شورای راهبردی باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی شرکت‌ها به وظایفشان در قبال مردم و جامعه عمل نمی‌کنند

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: از شرکت‌هایی که مسئولیت اجتماعی خود را انجام می‌دهند، پرداخت‌های به موقع دارند و باعث می‌شوند پروژه‌هایی که در شورای راهبردی برای مردم تصویب می‌شود و در حال اجراست با سرعت ادامه پیدا کند تشکر می‌کنم.

برزگر افزود: متاسفانه برخی شرکت‌های بزرگ پتروشیمی در شان منطقه ویژه و در شان خودشان رفتار نمی‌کنند، به مسئولیت اجتماعی در قبال مردم پایبند نیستند، برادرانه به آن‌ها عرض می‌کنم به وظایفشان در قبال مردم و جامعه عمل کنند.

وی در پایان گفت: انتظار ما از شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه این است که کمک کنند تا اعتماد مردم نسبت به صنعت پتروشیمی بیشتر بشود، مردم یقین داشته باشند که در کنارشان هستیم و هرجا نیاز به کمک داشته باشند سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت‌های پتروشیمی در خدمت گذاری حاضر هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم