شما اینجا هستید

اقتصادی » بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تعریض می‌شود

بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تعریض می‌شود

بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از ابتدای پل پتروشیمی تا دروازه سایت یک به جهت افزیش ایمنی تردد و تسهیل در ترافیک ورودی تعریض خواهد شد.

به گزارش سیف نیوز،به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با هدف تسهیل و روان سازی ترافیک ورودی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ابتدای پل پتروشیمی تا دروازه سایت تعریض خواهد شد.
در حال حاضر ورودی منطقه ویژه دارای ۲ خط ورودی و ۴ خط در خروج است که با تعریض برنامه ریزی شده به ۳ خط ورودی به عرض ۳/۵ متر خواهد رسید.
بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از پرترافیک ترین ورودی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی محسوب می‌شود که بیش از ۳۰ هزار نفر از شاغلان این منطقه بصورت روزانه در آن تردد می‌کنند و تعریض این بلوار گام بلندی در جهت تسهیل و روان سازی ترافیک ورودی و افزایش ایمنی تردد کارکنان خواهد بود.
علاوه بر تعریض ورودی منطقه ویژه، اصلاح پایه‌های روشنایی، جداول، پایه‌های برق و همچنین زیباسازی بلوار از دیگر مزیت‌های این پروژه مهم می‌باشد.
گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع در جنوب استان خوزستان، یکی از مراکز مهم اقتصادی کشور محسوب می‌شود که سهم ۲۹ درصدی در تولید محصولات پتروشیمی کشور عزیزمان دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم