شما اینجا هستید

اجتماعی » باند قاچاق سلاح و مهمات در بندرماهشهر منهدم شد

باند قاچاق سلاح و مهمات در بندرماهشهر منهدم شد

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۳ قبضه سلاح جنگی کلت کمری در شهرستان بندرماهشهر خبر داد.

سردار سید محمد صالحی گفت: در راستای مقابله قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز و عوامل ناامنی در سطح استان، در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی بندرماهشهر و مرزبانی استان مبنی بر ورود محموله سلاح و مهمات غیرمجاز از طریق مرز آبی کشور همسایه، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در یک عملیات منسجم و مشترک با نیرو‌های مرزبانی استان ۴ نفر از اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و پس از ورود محموله سلاح به شهرستان بندرماهشهر آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از منزل متهمان تعداد ۲۳ قبضه سلاح جنگی کلت کمری را کشف کردند.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه پلیس با قاچاقچیان سلاح که زمینه‌ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می‌شوند قاطعانه برخورد می‌کند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار در ارتباط با دارندگان سلاح غیرمجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم