شما اینجا هستید

اجتماعی » دیدار مردمی شهردار واعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر درمسجد امام هادی (ع) فاز۶

دیدار مردمی شهردار واعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر درمسجد امام هادی (ع) فاز۶

به گزارش سیف نیوز،به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر، درآستانه میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز ومقام مادر، مهندس حسین صفری شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر وتنی چند از مدیران شهرداری با حضور در مسجد امام هادی (ع)کوی کوثر( فاز ۶ )از نزدیک ودر فضایی صمیمی با شهروندان دیدار و گفتگو کردند.
بنابر این گزارش، در این دیدار مردمی که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء وباحضور جمعی از اهالی فاز ۶ و با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم برگزار گردید، شهروندان مسائل و مشکلات موجود را با شهردار و اعضای شورا عنوان نمودند.
آبگرفتگی معابر هنگام بارندگی ، فاضلاب منطقه ، زیرسازی وآسفالت معابر ، جمع آوری سگهای ولگرد ، نصب سرعت گیر ، احداث سرویس بهداشتی بازار، رسیدگی به وضعیت زمین های خالی و درخواست عابربانک از جمله مطالبات ساکنین از مدیران شهری بود که شهردار واعضای شورا به طور جداگانه پاسخ لازم را ارائه نمودند.

دراین مراسم شهردار بندرماهشهر با ابراز خردسندی از حضور در جمع باصفای اهالی محترم وشریف کوی کوثر( فاز ۶ ) به تشریح اقدامات صورت گرفته در فاز ۶ پرداخت و ابراز داشت، شهرداری براساس بودجه سال۱۴۰۱ امسال اقداماتی را در زیرسازی و آسفالت معابر ، دفع آبهای سطحی واحداث پارک محله ای در فاز ۶ انجام داده که یقینا باتوجه به مشکلات عدیده ای که وجود دارد کافی نیست.
وی ابراز امیدواری کرد در بودجه سال ۱۴۰۲ پروژه های متعددی را برای این منطقه پیش بینی خواهد کرد تا انتظارات مردم از مدیریت شهری تامین گردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم