شما اینجا هستید

ایران » منتظر تصویب طرح ساماندهی هستیم/کارگران پیمانکاری یا ارکان ثالث پالایشگاه آبادان در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت شدند
گروه : ایران

منتظر تصویب طرح ساماندهی هستیم/کارگران پیمانکاری یا ارکان ثالث پالایشگاه آبادان در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت شدند

به گزارش سیف نیوز به نقل از ایلنا، کارگران پیمانکاری یا ارکان ثالث پالایشگاه آبادان در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت شدند و تاکید کردند اگر اجرای این طرح دست مافیا و دلالان و سودجویان را از سفره کارگران کوتاه می‌کند، چرا در تصویب آن امروز و فردا می‌کنید؟

در ابتدای نامه کارگران پیمانکاری یا ارکان ثالث پالایشگاه آبادان به نمایندگان مجلس آمده است: قبل از هرچیزی فراموش نکنید، تک تک شما نمایندگان برای رفاه حال مردم در خانه ملت هستید و به واسطه تلاش شبانه‌روزی و به اعتبار و آبروی آراء تک تک ما کارگران و خانواده‌های عزیزمان، به این جایگاه نشسته‌اید تا زبان گویای ما باشید. فراموش نکنید تک تک شما نمایندگان مجلس از زادگاه پدری خود رأی اعتماد کسب کرده‌اید و روزی به زادگاه خود و بین ما برمی‌گردید.

در ادامه نامه خطاب به نمایندگان نوشته شده است: بدانید شما در مجلس هستید تا قوانینی در راستای حمایت و رفاه ما ملت تصویب کنید. مدتهاست خواسته به حق و قانونی ما جامعه کارگری با عنوان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت جهت تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری (ارکان ثالث یا شرکتی) به صحن مجلس ارسال شده است، شما نماینده و قانونگذار هستید اگر به اذعان خودتان این طرح دست مافیا و دلالان و سودجویان را از سفره کارگران کوتاه می‌کند پس چرا برای تصویب آن امروز و فردا می‌کنید.

این کارگران با طرح این سوال که: بنا به گفته خود شما نمایندگان، این طرح به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس بار مالی ندارد؟، نوشته‌اند: چرا از سازمان اداری استخدامی کشور تحقیق و تفحص نمی‌کنید؟ آیا قانونی است که سازمان مذکور به هر استانداری مجوز استخدام صد نفر را بدهد؟ چه اشخاصی در هر استان این صد نفر را جهت استخدام معرفی کرده‌اند؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم