شما اینجا هستید

اجتماعی » نشست خبری یا شکست خبری فرمانداری بندرماهشهر!!

نشست خبری یا شکست خبری فرمانداری بندرماهشهر!!

به گزارش سیف نیوز، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بعد از مدتها بی پاسخ گذاشتن مطالبات رسانه های مستقل و در سخت ترین شرایط انتقادات نخبگان ، هزینه میلیاردی دفتر لاکچری،عدم شفاف سازی هزینه کرد مالی شورای راهبردی ، رکود وحشتناک امور عمرانی و توقف مسیر پیشرفت شهرستان، در آستانه سفر رئیس جمهور دست به کار شد و یک نشست خبری را ترتیب داد و در کانال روابط عمومی فرمانداری که قرار بود خبر تکمیلی مباحث انجام شده را به اطلاع عموم برساند،و این مهم تا کنون در کانال اطلاع رسانی فرمانداری بندرماهشهر انجام نشده است.

عدم حضور رسانه های مرجع، پر مخاطب و معتبر به دلیل عدم پاسخگویی فرماندار برای برگزاری یک نشست خبری در ساختمان فرمانداری،که در تاریخ سیاسی شهرستان ثبت خواهد شد و این تصویری واقعی از نتیجه حکمرانی عجیب ۲۶ ماه گذشته در استراتژیک ترین نقطه سیاسی و اجتماعی استان است.

امیدواریم این روند عجیب قبل از روزهای پایانی مدیریت مرد تحمیلی فرمانداری، اصلاح شود و این را هم باید یادآور شویم که جالب ترین روایت این دیدار، حضور چند رسانه بی سواد ، بی مخاطب و کپی کار در نشست خبری آقای فرماندار بودند که در طول سالهایی که بندر کهن ماهشهر با چالش ها و مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم میکرد،سکوت اختیار کرده بودند

عدم پاسخگویی شفاف فرماندار شهرستان بندر ماهشهر به مطالبات رسانه های مستقل و خبرنگاران مطالبه گر، خروجی مدیریت کسانی بود که در روز اول بر طبل شفافیت و گزارش صریح به مردم می کوبیدند!

وقتی حکمرانی شهرستان بندرماهشهر به جای شایستگان و نخبگان انقلابی به دست بخشداران سفارشی، معاونان بی برنامه و مسئولین اتوبوسی می افتد، هیچ امیدی به تغییر نیست!

ولی باز هم می خواهیم امیدوار بمانیم!!!

امیدوار به برکناری ۱۵ مدیر ناتوان و ناکارآمد استان خوزستان…..!!

ضمنا جناب فرماندار تا زمانیکه در خصوص هزینه کرد دفتر لاکچری از سوی شما شفاف سازی صورت نگیرد از حضور در نشست های خبری فرمانداری معذوریم…

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم