شما اینجا هستید

اجتماعی » اگر نیروی غیر بومی جذب شود وزیر نفت را استیضاح می‌کنیم

اگر نیروی غیر بومی جذب شود وزیر نفت را استیضاح می‌کنیم

قاسم ساعدی نماینده دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی نیز با تایید جذب نیروهای غیر بومی توسط پالایشگاه هویز، اظهار کرد: بنده در خصوص جذب نیروهای بومی به صورت خصوصی با رئیس جمهور و سپس با وزیر نفت در حضور نمایندگان استان و نماینده‌ای از استان دیگر نیز صحبت کردم و قرار شد لیست شاغلین در پالایشگاه به صورت شفاف اعلام و مشخص شود چه تعداد از نیروها بومی و چه تعداد غیر بومی هستند.

وی با بیان اینکه روز گذشته به ما اطلاع دادند که پالایشگاه گاز هویزه خودسرانه از مناطق دیگر نیرو جذب می‌کنند، افزود: جذب نیروهای غیر بومی برخلاف ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه است که به صراحت عنوان کرده بومی یعنی محل فعالیت است.

نماینده دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم منطقه در استخدام اولی‌تر هستند چرا که خداوند این ثروت را در زیر پای آن‌ها قرار داده است، گفت: مسئوولان در جذب نیروها قانون را رعایت نکردند و خلاف مقتضیات منطقه نیرو از شهرهای دیگر استان و حتی از استانهای دیگر آوردند.

ساعدی با بیان اینکه نسبت افراد جذب شده به مردم منطقه دشت آزادگان کم است، عنوان کرد: اگر برای ما محرز شود که نیروها از جای دیگر جذب شده‌اند مجبور می‌شویم با استفاده از ابزار قانونی طرح تحقیق و تفحص از پالایشگاه را مطرح و وزیر نفت را استیضاح کنیم.

وی بیان کرد: نیروهایی که بدون ضابطه و دلبخواهی جذب شده‌اند باید تعدیل و اصلاً نمی‌پذیریم مسئوولی بیاید بگوید یک ماه فلانی را جذب کردیم و نمیتوانیم تعدیل کنیم.

ساعدی افزود: فاز دوم پالایشگاه که در فلات در حال فعالیت است و متعلق به قرار گاه خاتم الانبیا است نیز دو سوم نیروهای جذب شده غیر بومی هستند و در بکارگیری نیروها در غرب کارون بومی بودن را رعایت نشده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم