شما اینجا هستید

اجتماعی » ۸۴ ایثارگر فجر انرژی تبدیل وضعیت شدند

۸۴ ایثارگر فجر انرژی تبدیل وضعیت شدند

علی پناه رئیس مجتمع شرکت فجر انرژی خلیج فارس گفت: از مجموع ۱۰۸ پرونده ارائه شده برای طرح ایثارگری، ۸۴ همکار ما تبدیل وضعیت شده و قرارداد با آنها منعقد شده است.

به گزارش سیف نیوز،به نقل از روابط عمومی ظهر امروز به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر نشست صمیمی ایثارگران و بسیجیان شرکت فجر انرژی خلیج فارس با رئیس مجتمع این شرکت  در سالن همایش ناحیه ۲ این شرکت برگزار شد.

عبداله علی پناه رئیس مجتمع شرکت فجر انرژی خلیج فارس در ابتدا ضمن خوش آمدگویی اظهار داشت: ۳ خرداد روز ملی مقاومت و آزادسازی خرمشهر قهرمان است که این موضوع همواره به عنوان مقدمه ای برای آغاز ایرانی قوی شناخته می شود.

وی افزود: ایرانی قوی حاصل تلاش شما کارکنان است که بتوانید برای اقتصاد ملی تلاش کنید؛ تاثیر شما بر اقتصاد و زندگی مردم به شدت مشهود است.

رئیس مجتمع شرکت فجر انرژی خلیج فارس بیان کرد: ۱۰۸ نفر از همکاران ایثارگر ما در شرکت فجر انرژی خلیج فارس پرونده خود را برای تبدیل وضعیت ارائه کردند که از این تعداد ۸۴ نفر تبدیل ضعیت شده و قرارداد آنها تغییر کرده و مابقی در مرحله بررسی پرونده هستند.

در پایان این نشست ایثارگران به بیان دغدغه ها و سوالات خود پرداخته و کارشناسان و روسای واحدهای امور اداری به پاسخگویی به این موضوع پرداختند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم