شما اینجا هستید

اجتماعی » امام جمعه بندر امام خمینی: مدیران اجرایی پروژه‌هایی که آماده افتتاح یا کلنگ‌زنی هستند را اطلاع‌رسانی کنند/ شهیدان رجایی و باهنر با سلوک مردمی و خدمت صادقانه نام خود را در تاریخ ایران اسلامی ماندگار کردند

امام جمعه بندر امام خمینی: مدیران اجرایی پروژه‌هایی که آماده افتتاح یا کلنگ‌زنی هستند را اطلاع‌رسانی کنند/ شهیدان رجایی و باهنر با سلوک مردمی و خدمت صادقانه نام خود را در تاریخ ایران اسلامی ماندگار کردند

امام جمعه بندر امام خمینی گفت: مدیران اجرایی پروژه‌هایی که آماده افتتاح یا کلنگ‌زنی هستند را اطلاع‌رسانی کنند.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر امام خمینی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقین کوردل است که رحمت خداوند متعال بر این شهیدان عزیز و سرفراز که با سلوک مردمی و خدمت صادقانه هر چند در مدت کوتاه نام خود را در تاریخ ایران اسلامی ماندگار کردند.

وی افزود: ایام هفته دولت است که جا دارد به دولت‌مردانی که مخلصانه پای کار مردم بوده و جهادگونه در جهت رفع مشکلات مردم در تلاش هستند تبریک و تهنیت عرض کنم.

خطیب جمعه بندر امام خمینی عنوان کرد: از همه عزیزان خدمت‌گزار در دولت انقلابی و مردمی در همه سطوح، درخواست داریم قدر فرصت خدمت‌گزاری به مردم را بدانند و اعتماد مردم را به دولت برگردانند چراکه این اعتماد آسیب دیده و اگر می‌خواهیم این آسیب ترمیم شود راهی جز خدمت‌گزاری به مردم وجود ندارد.

عبادی ادامه داد: در هفته دولت باید شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در شهرها باشیم تا امید مردم دو چندان شود و احساس کنند مسئولان پایه کار هستند آنهم در عمل، نه در شعار. انتظار می‌رود مسئولان همانند رییس جمهور تلاش جهادی داشته باشند تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود چراکه هرچه رییس‌جمهور تلاش کند ولی بدنه دولت در همه سطوح همراهی نکند پیشرفت مورد انتظار محقق نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم عزیز و انقلابی بندر امام خمینی (ره) انتظار دارند در این هفته مدیران شهری کارهای انجام شده را اطلاع‌رسانی کنند و بدانند کدام پروژه‌ها به سرانجام رسیده است. این هفته بهترین فرصت برای مدیران اجرایی شهرستان است که از عملکرد خود دفاع کرده و بین مردم حاضر شوند و به مردم گزارشی از اقدامات مهم و تاثیرگذار خود ارائه دهند و ببینند چند درصد وعده‌هایی را که دادند عملی شده است.

امام جمعه بندر امام خمینی در پایان متذکر شد: نهاد امامت جمعه بندر امام (ره) این آمادگی را دارد که تریبون نماز جمعه را در اختیار مسئولان قرار دهد تا دستاوردهای خود را در هر حوزه‌ای برای مردم تشریح کنند. مسئولان بدانند که بیان دستاوردها باعث تقویت امید مردم می‌شود، بنابراین این فرصت را از دست ندهند. هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاورد ها و کارهای انجام شده توسط مدیران اجرایی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم