شما اینجا هستید

اجتماعی » نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر به مناسبت هفته بسیج 

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر به مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش سیف نیوز به نقل از  خبرنگار خبرگزاری بسیج بندر ماهشهر؛ نشست خبری به مناسب هفته بسیج با سخنرانی سرهنگ پاسدار امیر قمر زاده و با حضور کارکنان سپاه و جمعی از خبرنگاران برگزار گردید.
سرهنگ قمر زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد : مردم ما در تمامی دوره های انقلاب اسلامی در امتحان های مختلف درخشان بودند و مدال افتخار ایثار و فداکاری را بر روی سینه نشان زدند. مردم عزیز ما در مقابل حجمه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سایر جنگ ترکیبی که بر علیه شان راه اندازی شده مقاومت می کنند.
او با اشاره به فرمان امام (ره) در خصوص بسیج افزود: بسیج لشکر مخلص خداست یعنی نتیجه این اخلاص را شما در دفاع مقدس دیدید که مردم عزیز مابدون امکانات با همان کلمه اخلاص چه حماسه های که خلق نشده که شاید قاب دوربین ها و تصویر ها توان همراهی این را نداشته اند که اخلاص بچه ها را نشان دهند. نکته مهم این است که نسل جدید بسیج با توجه به حجمه های فرهنگی و فشار اجتماعی که به عزیزان بسیج صورت می گیرد ، نسل جدید بسیج همان اخلاص را در کار ها یا بیشتر را دارند.
وی تصریح کرد : هفته بسیج به طبع شاهد برنامه های خیلی خوبی از سطح پایگاه ها نا سطح ناحیه هستیم . امسال در شهرستان بندر ماهشهر بیش از ۴۰۰ برنامه فعال در هفته بسیج خواهیم داشت و از روز دوشنبه با شعار محوری بسیج امید ملت ایران است برنامه ها را آغاز خواهیم نمود. البته برنامه های بسیج را فقط منحصر به هفته بسیج را نکردیم بلکه سایر مناسبت ها و حتی غیر مناسبت ها را دنبال می کنیم که در سطح جامعه اثرات مثبت و خوبی را داشته باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر در پایان گفت: برنامه هایی که در هفته بسیج می توان به آنها اشاره نمود از جمله ؛ بحث میقات صالحین ، یاواده شهدا ، رزمایش کمک مومنانه افتتاح منازل، اردو های دورن استانی، دیدار خانواده شهدا ، مسابقات ورزشی ، ویزیت رایگان در مناطق محروم و …… خواهیم داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم