شما اینجا هستید

اجتماعی » امام جمعه بندر امام خمینی: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدانند بعد از چهار سال زمان خدمتگزاری، وقت وعده دادن نیست/ امروز وقت پاسخگویی است که در این چهار سال چه کردید و کدام وعده را محقق کردید

امام جمعه بندر امام خمینی: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدانند بعد از چهار سال زمان خدمتگزاری، وقت وعده دادن نیست/ امروز وقت پاسخگویی است که در این چهار سال چه کردید و کدام وعده را محقق کردید

امام جمعه بندر امام خمینی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی این را بدانند بعد از چهار سال زمان خدمتگزاری، وقت وعده دادن نیست، امروز وقت پاسخگویی است که در این چهار سال چه کردید و کدام وعده را محقق کردید؟ آیا امروز مردم از عملکرد شما رضایت دارند یا خیر؟

حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) با گرامیداشت دهم آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس، اظهار کرد: انتظار می‌رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی این سال آخر را مغتنم بشمارند و مثل روز اول در جهت مشکلات کشور و حوزه انتخابیه تلاش کنند.

وی ادامه داد: چرا که این مجلس توفیق داشت عنوان «مجلس انقلابی» را از مقام معظم رهبری (مدظله) بگیرد؛ البته این امر به معنای نبود کاستی‌ها و به معنای تایید عملکرد همه نمایندگان نیست. چراکه بعضی از نمایندگان به خوبی به تکالیف و وظایف خود در قبال مردم عمل نکردند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی تصریح کرد: هنوز کارهای بزرگی در مسائل اقتصادی وجود دارد و ما در این موضوع با چالش‌ها و مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم و باید برای این مشکلات چاره‌اندیشی شود.

عبادی متذکر شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همانطور که در ایام انتخابات میان مردم حضور داشتند امروز هم باید این حضور مشهود باشد، اینطور نباشد که در ایام انتخابات برای گرفتن رای مردم، انواع و اقسام وعده‌ها و وعیدها را بدهند اما در ایام سختی که مردم با آن مواجه هستند از آنها خبری نباشد و در کنار مردم نباشند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان با مردم صادقانه سخن بگویند که تکلیف آن وعده و وعید چه شد؟! نمایندگان خودشان قضاوت کنند که از زمان نمایندگی آنان در این چهار سال، حوزه انتخابیه آنان چه تفاوتی کرده؟ کدام یک از مشکلات مردم حل شده؟ چه کار اساسی و اولویت‌داری را به سرانجام رسانده اند؟

امام جمعه بندر امام خمینی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی این را بدانند بعد از چهار سال زمان خدمتگزاری، وقت وعده دادن نیست، امروز وقت پاسخگویی است که در این چهار سال چه کردید و کدام وعده را محقق کردید؟ آیا امروز مردم از عملکرد شما رضایت دارند یا خیر؟ چراکه این مسئولیتی را که دارید محصول اعتماد مردم به شماست.

عبادی عنوان کرد: محقق نشدن وعده‌ها توسط مسئولان و نمایندگان مردم موجب سلب اعتماد آن‌ها می‌شود، مسئولان اگر وعده‌ای به مردم دادند و بنا بر شرایطی امکان تحقق آن وجود نداشت باید حقایق را برای مردم بیان و بابت محقق نشدن آن وعده از مردم عذرخواهی کنند.

وی گفت: این را به دشمنان انقلاب اسلامی اعلام می‌کنم که مطمئن باشید امسال نیز دوباره ملت ایران با همه مشکلات و کاستی‌هایی که وجود دارد باز هم برای عزت و سربلندی ایران اسلامی و پاسداری از خون هزاران شهید پای صندوق رای خواهند آمد و حماسه‌ای بی‌نظیر خواهند آفرید.

خطیب جمعه بندر امام خمینی در پایان با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو، اضافه کرد: دانشجویان ما باید مطالبه‌گر، عدالتخواه و انقلابی باشند. دانشگاه نباید وارد بازی‌های سیاسی و جناحی شود. دانشگاه باید محل تولید علم باشد و بتوانیم دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی، همانند شهیدان کاظمی آشتیانی، فخری‌زاده، احمدی روشن و شهریاری تربیت کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم