شما اینجا هستید

اجتماعی » امام جمعه بندر امام خمینی: مسئولان قدر نعمت خدمت‌گذاری به مردم را بدانند و بی‌منت و مخلصانه پای کار باشند/ سهل‌انگاری مسئولان در مورد عمل به وظایف خود به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

امام جمعه بندر امام خمینی: مسئولان قدر نعمت خدمت‌گذاری به مردم را بدانند و بی‌منت و مخلصانه پای کار باشند/ سهل‌انگاری مسئولان در مورد عمل به وظایف خود به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

امام جمعه بندر امام خمینی گفت: مردم از مدیران شهری انتظار دارند همانند دولت انقلابی، انقلابی عمل کنند و پای کار مردم باشند و مشکلات مردم را با برنامه‌ریزی و کار جهادی حل و فصل کنند.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: امروز مسئولان وظیفه سخت‌تری نسبت به مردم در برابر شهدا دارند و باید با خدمت صادقانه خود به ملت، خون شهدا را پاس بدارند و امید مردم را به نظام و انقلاب و اسلام بیشتر کنند.

وی افزود: مسئولان قدر نعمت خدمت‌گذاری به مردم را بدانند و بی‌منت و مخلصانه پای کار باشند. سهل‌انگاری مسئولان در مورد عمل به وظایف خود به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، چرا که تبعات جبران‌ناپذیری دارد و باعث گله‌مندی مردم می‌شود.

خطیب جمعه بندر امام خمینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت ایران در همه میدان‌ها پای کار انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا و ولایت بوده‌اند و با همه دشمنی دشمنان، ثابت کردند هیچ چیزی و هیچ مشکلی آنها را از مسیر انقلاب جدا نمی‌کند.

عبادی ادامه داد: امروز ملت ایران می‌دانند که انقلاب اسلامی چه نعمت بزرگ و بی‌بدیلی است و با جان و دل از انقلابشان حمایت کرده و هرجا نظام مقدس اسلامی به آنان نیاز داشته باشد در صحنه حاضر هستند و همین امر مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

وی در پایان تأکید کرد: بیان بعضی مشکلات به معنای نادیده گرفتن خدمت مسئولان نیست بلکه در راستای رفع مشکلات است. الحمدلله امروز دولتی انقلابی که هدف آن خدمت صادقانه به ملت عزیز و ولایت‌مدار ایران اسلامی است در رأس کار قرار دارد و مردم از مدیران شهری انتظار دارند همانند این دولت، انقلابی عمل کنند و پای کار مردم باشند و مشکلات مردم را با برنامه‌ریزی و کار جهادی حل و فصل کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم