شما اینجا هستید

اجتماعی » تسلیت به مردم بندرامام خمینی/بخشدار سفارشی بندرامام خمینی معارفه شد

تسلیت به مردم بندرامام خمینی/بخشدار سفارشی بندرامام خمینی معارفه شد

متاسفانه با خبر شدیم با سفارش آقای بوستان افروز و طی حکمی از سوی استاندار خوزستان، مهدی طیبی کارمند حراست منطقه ویژه بدون هیچگونه تجربه و تخصص به عنوان سرپرست بخشداری بندر امام خمینی(ره) منصوب شد.

و بخشداری بندرامام خمینی را به یک فرد بی تجربه که در کارنامه ی خود هیچ مسولیت اجرایی نداشته و صرفا کارمند معمولی منطقه ویژه پتروشیمی بوده و حتی یک ثانیه هم در مجموعه وزارت کشور سابقه نداشته است و تنها کارایی ایشان ارسال گزارش خلاف واقع برای همکاران خود بوده است.

در حالی شهرستان بندرماهشهر به حیاط خلوت برخی مسئولین استانی و مدیران ناتوان تبدیل شده و خیلی از مدعیان و دلسوزان به دلایل نامعلوم سکوت اختیار کرده اند در صورتی که جوانان شهرستان بندرماهشهر به دلیل مطالبه‌گری هر روز باید در دادگاه و… پاسخگوی اتهامات واهی برخی مسئولین ناکارآمد در شهرستان باشند.

از آقای بندری فرماندار بندرماهشهر انتظار می رود جهت تنویر افکار عمومی توضیح دهند بخشدار جدید که کارمند حراست سازمان منطقه ویژه است و با روی کارامدن دولت مردمی جناب آقای رئیسی کنار گذاشته شده بود !!!!!

چگونه ، با کدامین شرایط احراز و مصوبات شورای عالی اداری همین دولت به سمت بخشدار قطب صنعت پتروشیمی و بنادر کشور منصوب شدند.؟!

آیا آبگرفتگی سال ۹۹ و ۱۴۰۲ بندرامام برای آزمون و خطای مدیران ناکارآمد و صفر کیلومتر کافی نیست؟

آیا شهر بندرامام محلی برای پر کردن رزومه کاری برای مدیران سفارشی است؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم