شما اینجا هستید

اجتماعی » ۳سال از عمر شورای شهر گذشته اما مردم از عملکرد آنان ناراضی هستند/حال معابر بندرامام خوب نیست

۳سال از عمر شورای شهر گذشته اما مردم از عملکرد آنان ناراضی هستند/حال معابر بندرامام خوب نیست

خطیب جمعه بندرامام گفت: در بندر امام ره عمده مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه ، نشان از ناراحتی از عملکرد شورا دارد تا جایی که عمدتاً مردم و عوام که به ما مراجعه می کنند می گویند که ما اصلاً نیاز به شورای شهر نداریم. بنابراین نارضایتی از برخی از اعضای شورا به دلیل نحوه عملکردشان به شدت در بین مردم افزایش یافته است.

حجت الاسلام عبادی گفت: متأسفانه با گذشت سه سال از عمر این دوره شورا اما مردم به شدت از عملکرد شورا گله مند هستند و ناراضی هستند. متاسفانه وضعیت شهری و زیر ساختی بندرامام به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

امام جمعه بندرامام گفت: همه معابر شهر بندر امام نیازمند آسفالت است چون به ندرت در سطح شهر تردد کنید و چاله چوله های خیابان‌ها را نبینید، خیلی از معابر کنده کاری شده و به حال خود رها شده و متأسفانه بعضی از مناطق هستند که اصلاً آسفالت ندارند و در فصل بارندگی تردد این مناطق به شدت سخت می شود.

وی گفت: موضوع فضای سبز شهری نیازمند به حفظ و توسعه است و سرانه فضای سبز نیاز به توجه بیشتری دارد ، مبلمان شهری اغلب فرسوده و نیاز به بازسازی و زیبا سازی دارد.

حجت الاسلام عبادی گفت: ورودی های بندر امام اصلا زیبنده قطب اقتصادی کشور نیست. ورودی هر شهری بیانگر هویت آن شهر است و باید تبدیل به زیباترین نقطه شهر تبدیل شود تا هر رهگذر و مسافری که وارد شهر بشود یک تصویر زیبا در ذهن آن ماندگار شود.

خطیب جمعه بندرامام گفت: تنها استخر شهرداری(حجاب) ماه هاست که تعطیل و به حال خود رها شده است و جوانان در استفاده از آن محروم هستند که انتظار داریم هرچه سریعتر ساماندهی و تعیین تکلیف شود.

وی گفت:بحث روشنایی شهر مطلوب نیست و بعضی از مناطق بندر امام اصلا روشنایی ندارند که شهرداری با همکاری اداره برق اعتبار لازم را برای روشنایی معابر و پارک ها قرار بدهند و روشنایی را به شرایط مطلوب برسانند.

امام جمعه بندرامام ادامه داد:کاهش مشکلات شهری نیازمند عزم جدی است و شورا و شهرداری در این خصوص عملکرد قابل قبولی نداشته اند.

وی تصریح کرد:البته نباید کاهش حق آلایندگی که سهم عمده ای در درآمد شهرداری ها دارد و هزینه‌های بی حساب و کتاب در سالیان گذشته و بی نظمی که به سبب دخالت های بی جا توسط برخی افراد غیرمتعهد را در ایجاد این اوضاع نابسامان نادیده بگیریم.

وی گفت:توصیه ی بنده به اعضای محترم شورای اسلامی بندر امام این است که این فرصت باقیمانده از خدمت گذاری را غنیمت بشمارید و حاشیه ها را کنار گذاشته و اعتماد مردمی که شما را امین خود دانستند و به شما رای دادند را جلب کنید و سعی کنید با نامی خوش این دوره را به پایان برسانید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم