شما اینجا هستید

اجتماعی » تولد پنج سالگی سیف نیوز / همچنان مستقل، مردمی و مطالبه گر

۱۹ خرداد

تولد پنج سالگی سیف نیوز / همچنان مستقل، مردمی و مطالبه گر

نوزدهم خرداد ۱۳۹۹ بود که سیف نیوز با ادبیاتی مردم محور پا به عرصه خبررسانی و مطالبه گری رسانه ای در شهرستان بندرماهشهر گذاشت.

حالا در شروع سال پنجم و با حجمی از خاطرات و تجربه های تلخ و شیرین از طعنه ها، شکایت ها ،تهمت ها و ماجراجویی باندهای زر و زور و تزویر در ادارات و صنایع پتروشیمی ،به بودن کنار شما مردم افتخار می کنیم.

در این چهار سالی که گذشت چه گردنکشان و مدعیانی به ظاهر انقلابی در جایگاه‌های مسئولیتی و مدیریتی (فرمانداری ،نشان زاده) به دنبال تعطیلی “سیف نیوز ” بودند اما چیزی که ماند و می ماند رسانه سیف نیوز است و مسئولین، مستاجران و رهگذران این وادی خواهند بود.

و خوشحالیم که در این چهار سال نه مورد محبت مسئولان و مدیران بی کفایت قرار گرفتیم، نه به سفره کسی دعوت شدیم و نه محبوب آدمهای خاص بودیم…

خوشحالیم که آن قدر حال جریان های مافیایی(اتاق فکر فرمانداری ماهشهر،اداره کار منطقه ویژه) را بهم ریختیم که هر صبح و شب به دنبال تهمت و انگ به سیف نیوز بودند و هر چه سنگ زدند، نتوانستند این قطار با اراده و مستقل را متوقف کنند!

خوشحالیم که از درد مردم شهر گفتیم و خیلی ها دردشان گرفت!!! خوشحالیم که پای مطالبه گری ها ایستادیم و نه باج دادیم و نه باج گرفتیم که خیلی ها از سوزش آنجایی که باید رویش آب می ریختند، به ما گفتند باج می گیرید!!!

و….

امیدواریم سال پنجم فعالیت “سیف نیوز” ، سال خبرهای خوب برای مردم منطقه و اتفاقات خوشایند برای ایران اسلامی و عزیزمان باشد.

✍ مجتبی حیدری کیا (مدیر مسئول سیف نیوز)

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم