شما اینجا هستید

اجتماعی » تلاش استکبار برای به انزوا کشاندن جبهه مقاومت هرگز به نتیجه نخواهد رسید/ رژیم صهیونیستی بداند تعرض به حریم امن سرزمین مقدس ایران اسلامی هزینه بسیار سنگینی برای آنها دارد

امام جمعه بندر امام خمینی: تلاش استکبار برای به انزوا کشاندن جبهه مقاومت هرگز به نتیجه نخواهد رسید/ رژیم صهیونیستی بداند تعرض به حریم امن سرزمین مقدس ایران اسلامی هزینه بسیار سنگینی برای آنها دارد

 

امام جمعه بندر امام خمینی گفت: رژیم صهیونیستی بداند تعرض به حریم امن سرزمین مقدس ایران اسلامی هزینه سنگینی برای آنها دارد و منتظر جواب سخت و انتقام هولناک و پشیمان کننده سربازان ولایت باشد.

به گزارش سیف نیوز،حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: حرکت ناشیانه رژیم منحوس و منحط صهیونیستی با ترور شخصیت برجسته، مجاهد و رهبر محور مقاومت فلسطین، دکتر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس در خاک جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر استیصال و درماندگی این رژیم سفاک را به همه جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: اینجانب ضمن محکوم کردن این حرکت نابخردانه صهیونیست‌های بزدل که منجر به شهادت این رهبر شجاع فلسطینی شد و به معنای واقعی عنوان شهید مقاومت و شهید قدس به نامش مزین شد را به امت اسلامی، مردم مظلوم غزه، فلسطین و محور‌های مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

خطیب جمعه بندر امام خمینی خاطرنشان کرد: بسیاری از اعضای خانواده شهید هنیه در غزه به شهادت رسیدند ولی این شهید بزرگوار درس آموخته مکتب امام خمینی(ره) و رهرو ولایت فقیه بوده و با استعانت از سیدالشهدا(ع) سرانجام به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

عبادی افزود: رژیم صهیونیستی با اقدام بزدلانه خود، مهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه را به شهادت رساند که این امر نشان دهنده انزوا و به استیصال رسیدن این رژیم خونخوار است‌.

وی تأکید کرد: عملیات طوفان الاقصی و دیگر عملیات شجاعانه جبهه مقاومت سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زده و همینه پوشالی آنها را تحقیر کرده و آنها از این موضوع عصبانی هستند و همه قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارند و دست به اقدامات جنون‌آمیزی می‌زنند چرا که می‌خواهند ولو اندک اعلام حیات کنند.

امام جمعه بندر امام خمینی متذکر شد: اما رژیم صهیونیستی بداند تعرض به حریم امن سرزمین مقدس ایران اسلامی هزینه سنگینی برای آنها دارد و منتظر جواب سخت و انتقام هولناک و پشیمان کننده سربازان ولایت باشد.

عبادی عنوان کرد: امروز رژیم صهیونیستی از درون تهی شده و دولت این رژیم حتی در میان خود مردم رژیم صهیونیستی دیگر اعتباری ندارد و به آنها اعتماد نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: همه این جنایات با حمایت مستقیم دولت شیطانی آمریکا است. بنیامین نتانیاهو سرکرده سازمان و رژیم تروریستی و آدم‌کش صهیونیستی به کنگره آمریکا رفته و تمامی نمایندگان کنگره برای این فرد حیوان‌صفت دست زده و سپس مجوز ترور را صادر می‌کنند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی یادآور شد: بدون شک تلاش استکبار برای به انزوا کشاندن جبهه مقاومت به نتیجه نخواهد رسید. جبهه مقاومت امروز ایستاده و یقیناً دلاورمردان سپاه، به این اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران و شهادت اسماعیل هنیه پاسخ داده و آنان را مجازاتی سخت خواهند کرد.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار اظهار داشت: این روز را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه عزیز و مخلص که صادقانه در میدان جهاد تبیین تلاش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی متذکر شد: همه مسئولان باید از نقد منصفانه و دلسوزانه خبرنگاران استقبال و آن را به مثابه یک هدیه تلقی کنند. البته خبرنگاران نیز نباید باعث ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه شوند بلکه با بیان کارهای ارزشمند مسئولان و دستاوردهای انقلاب اسلامی باعث امید در جامعه شوند.

امام جمعه بندر امام خمینی در پایان اضافه کرد: از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که با نهاد امامت جمعه بندر امام خمینی(ره) همکاری داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم