شما اینجا هستید

اجتماعی » شهردار بندرماهشهر مدیران جدید شهرداری را منصوب کرد

 

  • شهردار بندرماهشهر مدیران جدید شهرداری را منصوب کرد

 

شهردار بندرماهشهر طی احکامی مدیران جدید شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش سیف نیوز، نظارات در حکمی حمداله کریمی را به عنوان مدیر امور مالی شهرداری منصوب کرد. کریمی دارای مدرک کارشناسی مالی و ارشد مدیریت و از اساتید دانشگاه است.

شهردار بندرماهشهر در حکمی روح الله ابراهیمیان را به عنوان مدیر گروه عمران و مشاور شهردار در امور فنی و اجرایی منصوب کرد. ابراهیمیان دارای مدرک ارشد معماری و سابقه مدیریت واحدهای دفترفنی و زیباسازی را در پرونده دارد.

مجاهد نظارات در حکمی دیگر دکتر صدیقه دولت‌شاه را به عنوان مدیر واحد زیباسازی شهرداری منصوب کرد. دولت شاه دارای دکترای برنامه ریزی شهری و از اساتید دانشگاه است و بنیانگذار دو واحد پژوهش و زیباسازی در شهرداری بندرماهشهر است. وی مولف سه کتاب در حوزه مدیریت شهری و گردشگری است و مقالات متعددی را در این خصوص منتشر نموده است.

نظارات در حکمی دیگر احسان داوودی را به عنوان مدیر واحد فضای سبز شهرداری منصوب کرد. داوودی دارای مدرک ارشد کشاورزی و از اساتید و مدیران گروه دانشگاه شهید چمران اهواز است که چندین مقاله در حوزه فضای سبز را منتشر کرده است.

شهردار بندرماهشه فرج قنواتی را بعنوان شهردار منطقه۲ ناحیه صنعتی و مسئول کارگروه های درآمدی شهرداری منصوب کرد. فرج قنواتی از مهندسان با تجربه شهرداری ست که سوابق متعددی در مدیریت واحد های مختلف شهرداری را در پرونده خود دارد.

شهردار بندرماهشهر کیوان حیدری را به عنوان مدیر واحد شهرسازی منصوب کرد. حیدری دارای مدرک ارشد شهرسازی و پیش از این جزء کارشناسان واحد فنی و طراحی شهرداری بود.

هژیر دنیاری نیز با حکم شهردار بندرماهشهر به عنوان مدیر واحد خدمات شهری شهرداری منصوب کرد. دنیاری سابقه مدیریت واحدهای تشریفات و زیباسازی را در پرونده خود دارد.

مجاهد نظارات در حکمی دیگر، مجتبی عتیقی را بعنوان مدیر اداره روابط‌عمومی شهرداری بندرماهشهر منصوب کرد. عتیقی داری مدرک ارشد مدیریت است و سابقه مدیریت روابط عمومی این شهرداری را در پرونده دارد.

نظارات در حکمی دیگر حسین همتی را بعنوان دبیر ستاد بحران شهرداری منصوب کرد. مدیریت واحدهای موتوری و خدمات شهر از جمله سوابق حسین همتی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم