شما اینجا هستید

ایران » جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بندر ماهشهر
گروه : ایران , سیاسی

 

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بندر ماهشهر

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان صبح امروز دوشنبه ۲۹ آذر با حضور فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش سیف نیوز:جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بندر ماهشهر به ریاست فرماندار و با حضور اعضای ستاد در محل سالن جلسات شهید حیاتی فرمانداری بندر ماهشهر برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران وآمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند .

فریدون بندری ضمن تاکید بر آمادگی کلیه دستگاههای اجراِیی، خدماتی و پشتیبانی با توجه به کمک های فنی و مکانیکی سازمان منطقه ویژه، اداره کل بنادر ودریانوردی
در جهت پیشگیری از حو.ادث و بحران های احتمالی بارش باران، کلیه ادارات ملزم به اعلام نیازمندیهای خود قبل از وقوع حوادث نمایند.

نماینده عالی دولت همچنین نسبت به رفع هرگونه قطعی احتمالی برق، رفع قطعی تلفن، تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر، امداد رسانی توسط فوریت های پزشکی، هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت: با یکدیگر تعامل وهمکاری داشته باشیم تا در هنگام بروز حوادث بتوانیم در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نماییم.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم