شما اینجا هستید

ایران » مدیران پروازی صنعت پتروشیمی مانع حل مساله اشتغال شهرستان بندرماهشهر هستند!!!!!

مدیران پروازی مانع حل مساله اشتغال در خوزستان

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسـلامی گفت: در استان خوزستان شرکت های خیلی خوبی وجود دارد که متاسفانه به واسطه مدیران پروازی تا به امروز نتوانسته اند در حل مساله اشتغال برای بومیان منطقه گامی بردارند.

به گزارش سیف نیوز، محمد کعب عمیر روز شنبه ۲۵ دی ماه در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: استان خوزستان دارای ظرفیت های بالقوه ای است که متاسفانه در دولت سابق به آن توجه نشده است و با این بی توجهی، استان خوزستان به رغم این حجم از ثروتی که دارد به محرومترین استان تبدیل شده است.

وی افزود: در همین راستا از کمیسیون اجتماعی درخواست کردیم که با سفر به خوزستان، این موضوعات را مورد بررسی قرار دهند. لازم به ذکر است که ما در بحث شستا و صندوق بازنشستگی کشوری شرکت های خیلی خوبی داریم که متاسفانه این شرکت ها به واسطه مدیران پروازی تا به امروز نتوانسته اند در حل مساله اشتغال برای بومیان منطقه گامی بردارند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در خصوص مبحث مسئولیت های اجتماعی در استان بیان کرد:  مبحث مسئولیت های اجتماعی، هیچگاه در شرکت های موجود در استان محقق نشده است و ما باید در این راستا، استاندار و مسئولان کمیسیون اجتماعی را مکلف کنیم که بتوانند بحث مسئولیت های اجتماعی را اجرایی کرده تا به حل مساله زیرساخت هایی که در حال حاضر در استان دارای مشکل هستند، به نحو احسن ورود کنند.

کعب عمیر مساله مهم بعدی را مساله توسعه صنعت عنوان کرد و گفت: با توجه به تعداد بالای شرکت های حاضر در استان، انتظار می رود که شستا و صندوق بازنشستگی کشوری زنجیره تولید آنها را تکمیل کنند که مساله خود یک فرصت مناسبی برای استان می باشد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم