شما اینجا هستید

سیاسی » جلسه توزیع اعتبارات دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد 

جلسه توزیع اعتبارات دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد 

به گزارش سیف نیوز، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست فریدون بندری فرماندار، نماینده سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان و جمعی از مدیران با هدف توزیع اعتبارات پروژه های عمرانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در این جلسه عنوان داشتند:جمع کل اعتبارات شهرستان در سال ۱۴۰۳ از محل اعتبارات استانی، نفت و قانون استفاده متوازن از امکانات کشوری ۲۶۰۰ میلیارد ریال می باشد که بیشترین اعتبار مربوط به فصول حمل و نقل ۶۰۷ میلیارد ریال، آب و فاضلاب ۶۰۵ میلیارد ریال و جهاد کشاورزی ۲۴۹میلیارد ریال می‌باشد.

وی ضمن گلایه از میزان اعتبارات بهداشت و درمان خواستار افزایش سقف اعتبارات و تکمیل پایگاه بهداشتی در سطح شهرستان شدند همچنین تاکید داشت: اعتبار خرید تجهیزات مساجد به دو برابر اعتبار فعلی افزایش یابد.

بندری ابراز داشت: اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در مقایسه با سال قبل ۲۹ درصد افزایش یافته است که مدیران جهت تحقق مصوبات و اجرای پروژه ها می بایست تلاش و پیگیری جدی در جهت توسعه شهرستان داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تأکید داشتند کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی پیگیری جدی نسبت به جذب کامل بودجه و اعتبارات سال گذشته را بعمل آورند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان اعلام کرد: در سال گذشته ۷۴ درصد اعتبارات تخصیص داده شد.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم