شما اینجا هستید

ایران » انتخاب لباس کاروان ایران در المپیک در دستور کار/در انتظار رونمایی از سلیقه سئول نشینان

ستاد عالی بازی های المپیک در جلسه هفته جاری خود در مورد لباس کاروان ایران در بازی های المپیک توکیو تصمیم گیری می کند.

به گزارش ایسنا، آخرین جلسات تایید طرح لباس کاروان ایران در بازی های المپیک توکیو سال گذشته با شیوع ویروس کرونا، کنسل شد و پس از به تعویق افتادن یک ساله بازی ها نیز اعلام شد که قرار است انتخاب طرح  با بررسی بیشتری انجام شود.
از نیمه دوم سال۹۹، بحث انتخاب طرح نهایی لباس کاروان ایران جدی تر دنبال شد و به نظر می رسد دیگر قرار است این مسئله تعیین تکلیف شود.
ستاد عالی بازی ها که متشکل از مسئولان وزارت ورزش  و کمیته ملی المپیک است، یکشنبه هفته جاری به میزبانی کمیته ملی المپیک تشکیل جلسه می دهد که این جلسه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک  برگزار می شود.
در این جلسه قرار است، ستاد فرهنگی کاروان گزارشی از برنامه های خود ارائه کند و همچنین تصمیم گیری در مورد لباس کاروان هم انجام شود.
با توجه به اینکه ستاد عالی بازی ها مدت زمان زیادی فرصت داشت تا طرح مناسبی را برای لباس ورزشی و رژه کاروان ایران انتخاب کند، بنابراین این انتظار هست که شاهد انتخاب طرحی شایسته و شکیل باشیم تا همانند بازی های المپیک ریو طرح در نظر گرفته شده برای لباس رژه کاروان، حاشیه های فراوانی را برای کمیته ملی المپیک ایجاد نکند.

چهار سال پیش و در آستانه بازی های المپیک ریو، طرح انتخابی برای لباس رژه کاروان به قدری توی ذوق زد که تا مدت ها لباس کاروان ایران دست مایه طنز شده بود و این مسئله کمیته ملی المپیک را مجبور کرد تا به فکر لباس جدید برای کاروان ایران باشد و اکنون  باید دید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش که قرار است به طور مشترک طرح لباس را انتخاب کنند، دست به چه انتخابی می زنند  و چه مدل لباسی را برای ورزشکاران می پسندند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم