شما اینجا هستید

ایران » مراسم تحلیف شوراهای اسلامی بندر ماهشهر پشت درهای بسته

مراسم تحلیف شوراهای اسلامی بندر ماهشهر پشت درهای بسته

مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان بندرماهشهر در حالی برگزار می شود که از خبرنگاران برای این جلسه دعوت نشده است.

به گزارش خبرنگار سیف نیوز، امروز و هم زمان با چهارده مرداد ماه، مراسم افتتاحیه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور برگزار می شود.

استان خوزستان نیز از این قاعده مستثنی نیست و مراسمی برای افتتاح شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد و طبق آن، شوراهای اسلامی شهر و روستا شروع به فعالیت کرده و نمایندگان پارلمان های شهری و روستایی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می کنند.

در ماهشهر نیز مانند تمام کشور، امروز، مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شوراهای شهر و روستا در محل فرمانداری ها و بخشداری ها  برگزار شده و پس از تحلیف، اعضای شورا به ساختمان شوراهای خود بازگشته و با رای گیری برای شهر و روستای خود سرپرست و یا شهردار و دهیار انتخاب می کنند.

در حالی در سراسر کشور، خبرنگاران با احترام به این مراسم دعوت شده و برای حضور رسانه‌ها در این مراسم اطلاع‌رسانی می شود که در ماهشهر، اطلاع رسانی به خبرنگاران جهت حضور در مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهرستان ماهشهر نگردیده است.

مراسم تحلیف شوراهای اسلامی در شهرستان بندرماهشهر به طور غیر علنی برگزار شده است

بر اساس این گزارش، مدت‌ زیادی است که جریان آزاد اطلاعات در بندر ماهشهر دستخوش و قربانی سیاسی بازی برخی‌ها شده به‌ طوری‌ که از حضور بعضی از رسانه‌ها در جلسات مهم شهرستان جلوگیری می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم