شما اینجا هستید

ایران » امام جمعه شهر چمران: کلید حل مشکلات کشور تفکر و روحیه بسیجی است/ مدیران آب جنوب شرق برای رفع مشکل قطعی‌های مکرر آب چاره‌اندیشی کنند.
گروه : ایران , سیاسی

امام جمعه شهر چمران: کلید حل مشکلات کشور تفکر و روحیه بسیجی است/ مدیران آب جنوب شرق برای رفع مشکل قطعی‌های مکرر آب چاره‌اندیشی کنند.

امام جمعه شهر چمران گفت: مدیران آب جنوب شرق برای حل مشکل قطعی‌های مکرر آب در شهر چمران و شهرک بعثت چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش معاونت فرهنگی تبلیغی ستاد اقامه نماز جمعه شهر چمران، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: امروز اگر تفکر بسیجی بر کشور حاکم شود و مسئولان با روحیه بسیجی کار کنند و همان روحیه رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس در بین مسئولان باشد قطعا مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت حاکمیت تفکر و روحیه بسیجی بر جامعه افزود: هر جا با تفکر و روحیه بسیجی اقدام کردیم سیلی محکمی بر دشمنان زدیم و امروز نیازمند این تفکر هستیم.

خطیب جمعه چمران خاطرنشان کرد: بسیجیان عزیز در همه میدان‌ها حضور دارند و در شرایط سخت همیشه کنار مردم بوده‌اند. بسیج مستضعفان متعلق به مردم است و در حوادث گوناگون هم‌درد و سنگ صبور مردم و امروز خاری در چشم دشمنان است.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها با انتقاد از قطعی مکرر آب در شهر چمران و شهرک بعثت گفت: این موضوع باعث نارضایتی و گله‌مندی مردم شده و انتظار مردم فهیم و ولایت‌مدار شهر چمران و شهرک بعثت این است هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود. مدیران آب جنوب شرق در این رابطه چاره‌اندیشی کنند.

امام جمعه شهر چمران متذکر شد: اعتبارات مالی لازم نیز برای راه‌اندازی مخرن آب شهر چمران اختصاص داده شود تا این پروژه نیمه‌کاره هرچه سریع‌تر تمام شود تا در هنگام قطعی آب، مردم دچار مشکل نشوند.

عبادی همچنین با اشاره به آغاز فصل بارندگی‌ها، عنوان کرد: مسئولان باید تمام امکانات و توان خود را برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در هنگام بارندگی‌ها به کار بگیرند. نباید اجازه دهیم اتفاقات تلخ آذرماه سال گذشته تکرار و شهروندان دچار خسارت‌های هنگفت شوند.

وی در پایان گفت: هرچند اقدامات خوبی از سوی شهرداری و آبفای چمران برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر صورت گرفته اما همه توان ادارات و دستگاه‌های متولی باید برای این مسأله به کارگیری شود تا مردم دوباره دچار رنج و زحمت و خسران نشوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم