شما اینجا هستید

ایران » امام جمعه شهر چمران: دانشگاه باید محل تولید فکر و اندیشه باشد/ دانشگاه‌ها باید دانشجویانی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
گروه : ایران , سیاسی

امام جمعه شهر چمران: دانشگاه باید محل تولید فکر و اندیشه باشد/ دانشگاه‌ها باید دانشجویانی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنند

امام جمعه شهر چمران گفت: انتظار جامعه اسلامی این است که دانشگاه محل تولید فکر و اندیشه باشد. دانشگاه‌ها باید دانشجویانی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنند و به انقلاب اسلامی و جامعه تحویل دهند.

به گزارش معاونت فرهنگی تبلیغی ستاد اقامه نماز جمعه شهر چمران، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با گرامیداشت دوازدهم آذر ماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امروز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از مترقی‌ترین قانون‌های اساسی جهان است.

وی افزود: نظام اسلامی و رهبری عزیز در گام دوم انقلاب هدف خود را رسیدن به تمدن نوین اسلامی ترسیم کرده و همه مسئولان باید تلاش خود را بکار ببندند و جهت‌گیری‌های خود را رسیدن به این امر تعیین کنند.

خطیب جمعه شهر چمران همچنین با گرامیداشت و تبریک شانزدهم آذر روز دانشجو، عنوان کرد: الحمدلله به برکت پیروزی انقلاب اسلامی چه در تعداد دانشجو و چه در تعداد تاسیس دانشگاه پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم. انتظار جامعه اسلامی این است که دانشگاه محل تولید فکر و اندیشه باشد.

عبادی متذکر شد: دانشگاه‌ها باید دانشجویانی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنند و به انقلاب اسلامی و جامعه تحویل دهند که الحمدلله امروز دانشجویان و نخبگان علمی فراوانی داریم که حرف اول را در تولید علم می‌زنند.

وی در پایان اضافه کرد: البته ظرفیت دانشجویان و اساتید دانشگاه بیشتر از اینها است و خواسته مقام معظم رهبری این است که در تولید علم جمهوری اسلامی به یک مرجع در منطقه و جهان تبدیل شود که این امر با تلاش و اراده دور از دسترس نخواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم