شما اینجا هستید

ایران » امام جمعه شهر چمران: بزرگ‌ترین مشکل روستاییان جراحی جاده‌های مواصلاتی و نبود آب است/ مسئولان برای حل مشکلات روستاییان و کشاورزان منطقه همت کنند
گروه : ایران , سیاسی

امام جمعه شهر چمران: بزرگ‌ترین مشکل روستاییان جراحی جاده‌های مواصلاتی و نبود آب است/ مسئولان برای حل مشکلات روستاییان و کشاورزان منطقه همت کنند

امام جمعه شهر چمران گفت: بزرگ‌ترین مشکل روستاییان و کشاورزان منطقه جاده‌های مواصلاتی و نبود آب است.

به گزارش خبرگزاری سیف، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: شخصیت حضرت زهرا (س) از هر بُعدی بی‌نظیر و در اوج قله کمال است اما یک بُعد آن که برجسته است و باید از آن درس گرفت، تبعیت از ولایت بود.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) در سخت‌ترین شرایط در کنار ولایت و به عنوان یک حامی مقتدر از امام عصر خویش یعنی حضرت علی (ع) تا شهادت باقی ماند و یک تنه صدای مظلومیت امیرالمؤمنین را فریاد زد و به گوش جهانیان رساند و این درس حضرت فاطمه (س) است که باید آن را آموخت و به آن عمل کرد.

خطیب جمعه چمران همچنین با گرامیداشت بیست و هفتم آذر سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود حوزه و دانشگاه برای برون‌رفت از مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد برنامه بدهند و مسئولان از ظرفیت نخبگان حوزه و دانشگاه در پیشرفت امور استفاده کنند.

عبادی در ادامه با تبریک اول دی‌ماه روز کشاورزی و دهداری به همه کشاورزان، دهیاران و روستائیان، متذکر شد: انتظار این عزیزان این است که مسئولان به آنها توجه کنند و امروز یکی از مشکلات روستاییان جاده‌های مواصلاتی است که ان‌شاءالله هرچه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

وی تصریح کرد: توجه به موضوع کشاورزی امری ضروری است که در حال حاضر معضل اساسی در این بخش، نبود آب است که امیدواریم این مشکل بزرگ به همت مسئولان امر برطرف شود.

امام جمعه شهر چمران در پایان یادآور شد: خواسته دیگر جوانان روستایی توجه به امر ورزش و آموزش است که در این رابطه کارهای خوبی انجام شده اما هنوز جای کار بسیار است و ان‌شاءالله شاهد رضایت‌مندی جوانان روستایی باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم