شما اینجا هستید

ایران » امام جمعه شهر چمران: صنعت پتروشیمی در خط مقدم مقابله با تحریم‌ها قرار دارد/ صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود اهتمام دوچندان داشته باشند
گروه : ایران , سیاسی

امام جمعه شهر چمران: صنعت پتروشیمی در خط مقدم مقابله با تحریم‌ها قرار دارد/ صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود اهتمام دوچندان داشته باشند

امام جمعه شهر چمران گفت: امروز صنایع پتروشیمی در منطقه بندر ماهشهر باید نسبت به مسئوليت‌های اجتماعی خود در برطرف کردن مشکلات شهرستان اهتمام دوچندان داشته باشند.

به گزارش سیف نیوز ، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک هشتم دی‌ماه روز صنعت پتروشیمی اظهار کرد: امروز صنعت پتروشیمی در خط مقدم مبارزه با تحریم‌های ظالمانه دنیای استکبار است و قسمت اعظم اقتصاد کشور را تلاشگران این صنعت به دوش می‌کشند.

وی افزود: امروز صنایع پتروشیمی در منطقه بندر ماهشهر باید نسبت به مسئوليت‌های اجتماعی خود در برطرف کردن مشکلات شهرستان اهتمام دوچندان داشته باشند و باعث توسعه این منطقه شوند و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشند.

خطیب جمعه چمران در ادامه با گرامیداشت نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، عنوان کرد: در این روز جمهوریت و اسلامیت مردم ایران اسلامی متبلور شد و مردم دوباره اعلام کردند تا پای جان پای ولایت و نظام اسلامی ایستاده‌اند و این روز خاری در چشم منافقان، فتنه‌گران و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شد.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به بارندگی‌های اخیر گفت: از تلاش شبانه‌روزی مجوعه شورای اسلامی و شهرداری، اداره آبفای چمران، نیروهای اداره مستغلات عملیات غیر صنعتی در ایام بارندگی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و برای این عزیزان از خداوند متعال عزت و تندرستی خواستارم.

وی در پایان متذکر شد: اگر تلاش این عزیزان نبود شاید مشکلات آبگرفتی دوباره ایجاد می‌شد. انتظار ما این است که موضوع آب و فاضلاب به صورت ریشه‌ای در شهر چمران پیگیری و مشکلات آن برطرف شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم