شما اینجا هستید

ایران » سرپرست رد شده فرمانداری ماهشهر برای سومین بار به مصاحبه دعوت شد
گروه : ایران , سیاسی

سرپرست رد شده فرمانداری ماهشهر برای سومین بار به مصاحبه دعوت شد

طبق اخبار واصله سرپرست فرمانداری بندرماهشهر علیرغم اینکه دو بار در مصاحبه های فنی و تخصصی رد شده، برای بار سوم به مصاحبه دعوت شده است

در آخرین روزهای عمر دولت قبل، شاهد صدور فله ای احکام تعدادی از فرمانداران استان خوزستان و خصوصا شهرستان بندرماهشهر با وجود گزارشات متعدد تخلفات توسط استاندار اسبق خوزستان بودیم! که این امر باعث ایجاد شائبه های بسیاری در بین افکار عمومی گردید!

حالا شنیده ها حاکی از آن است که استانداری ویژه خوزستان بدلیل فشارهای نماینده حوزه انتخابیه مجددا پرونده سرپرست رد شده در مصاحبه فنی و تخصصی را برای بررسی مجدد در دستور کار قرار داده است.

باید دید دلیل پا فشاری و دخالت غیر قانونی حبیب آقاجری برای تحمیل یک فرد غیر متخصص به بدنه فرمانداری شهرستان قطب پتروشیمی ایران چیست؟!!

آقای نماینده باید بداند که قطب پتروشیمی ایران جای آزمون و خطای نیست بلکه شهرستان بندرماهشهر به مدیران متخصص ، توانمند و از بدنه وزارت کشور نیاز دارد و افراد ضعیف ، بله قربان گو و خارج از بدنه وزارت کشور جایی در فرمانداری ماهشهر ندارند؟!

و سخنی با استاندار محترم خوزستان

انتظار می رود تحت فشار نماینده حوزه انتخابیه ماهشهر،هندیجان،امیدیه و سرجولکی قرار نگیرد و فرمانداری با تجربه و متخصص را برای شهرستانی همانند بندرماهشهر بدلیل داشتن موقعیت استراتژیکی و سوق الجیشی معرفی نمایید تا دیگر شاهد نا امنی ، سرقت ، تیر اندازی و تشییع جنازه عزیزانمان در سطح منطقه نباشیم. قطعا مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر از این اقدام وزارت کشور برای برکناری و عزل افراد غیر متخصص در فرمانداری ها که بانیان وضع موجود هستند استقبال می کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم