شما اینجا هستید

ایران » پایان یک انتخاب غلط در شبکه بهداشت و درمان ماهشهر
گروه : ایران , سیاسی

پایان یک انتخاب غلط در شبکه بهداشت و درمان ماهشهر


۱۵ اسفند ۱۴۰۰ خبر برکناری دکتر شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر توسط دکتر سر مست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در رسانه ها منتشر شد

آیا چنین فردی پاسخگوی شفاف و صریح برای ابهامات دوران ۳۶ ماهه حضورش به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر، خواهد بود؟!

چه کسانی و با چه برنامه ای، چند سال زندگی و سلامت مردم ماهشهر را با یک انتخاب ناشیانه به پرتگاه برده و باعث هدر رفتن بیت المال شدند؟!

چه کسانی، زمینه ساز تغییر یک دندان پزشک عادی و معمولی به جایگاه ریاست شبکه بهداشت و درمان شدند تا چنین شخصی به این جایگاه مهم دست پیدا کند؟!! در صورتی که افراد متخصص و توانمند با چندین سال سابقه و تجربه، بدلیل نداشتن رانت و وصل نبودن به مافیای قدرت همچنان بدلیل داشتن تعهد به مردم ماهشهر ، شهرستان را ترک‌ نکردند !

مافیای قدرت هم به اندازه این دندانپزشک ۵۲ ساله مقصرند…

حالا کسانی که از امثال این چهره سفارش شده ، بت ساختند و او را چهره بومی و متخصص معرفی کردند، چه جوابی برای اذهان پرسشگر دارند؟!
آیا ارگان و نهادی نظارتی وجود دارد که بر کمک های شورای راهبری پتروشیمی ماهشهر( طبق اظهارات یکی از مقامات صنعت پتروشیمی بیش از یکصد میلیارد تومان در طول یکسال )به شبکه بهداشت ودرمان بابت مبارزه با ویروس کرونا واریز شده است نظارت و حسابرسی کند؟!

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم