شما اینجا هستید

ایران » امام جمعه شهر چمران: عملکرد شورا و شهرداری چمران انتظارات شهروندان را برآورده نکرده است/ مسئولان به موضوع اخراج کارگران پتروشیمی امیرکبیر رسیدگی کنند
گروه : ایران , سیاسی

امام جمعه شهر چمران: عملکرد شورا و شهرداری چمران انتظارات شهروندان را برآورده نکرده است/ مسئولان به موضوع اخراج کارگران پتروشیمی امیرکبیر رسیدگی کنند

امام جمعه شهر چمران گفت: عملکرد شورا و شهرداری چمران تا به امروز انتظارات شهروندان را برآورده نکرده چرا که انتظار مردم بیشتر از اینها است.

به گزارش سیف نیوز ، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: امروز ۹ اردیبهشت مصادف شده با آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان که امام راحل عظیم‌الشان آن را بنام روز جهانی قدس نامگذاری و مسیر حرکت مبارزه همه مسلمانان جهان را مشخص و رژیم صهیونیستی را به عنوان دشمن بشریت معرفی کردند.

وی افزود: امروز همه آزادی‌خواهان جهان و مدعیان حقوق بشر باید مظلومیت ملت فلسطین را فریاد بزنند و در برابر ظالم ایستادگی کنند.
همه مستکبران عالم این را بدانند که رژیم جعلی و کودک‌کش رژیم صهیونیستی به زودی از صحنه روزگار محو و وعده مقام معظم رهبری محقق خواهد شد و روسیاهی برای حکام مرتجع منطقه که دست دوستی به رژیم صهیونیستی دادند خواهد ماند.

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه با گرامیداشت ۹ اردیبهشت روز شوراها، عنوان کرد: این روز را به اعضای شورای اسلامی شهر چمران تبریک و تهنیت عرض کرده و چند نکته در مورد عملکرد این شورا عرض کنم.

عبادی ادامه داد: عملکرد شورای اسلامی و شهردار شهر چمران تا به امروز انتظارات مردم را برآورده محقق نکرده چرا که مردم بیش از اینها از این عزیزان انتظار دارند.

وی متذکر شد: البته الحمدلله اعضای شورای اسلامی شهر همدل و هم‌صدا هستند و در مورد موضوع آبگرفتی عملکرد قابل قبولی داشته‌اند اما انتظار می‌رود در حوزه پروژه‌های عمرانی کارها شتاب بیشتری بگیرد.

امام جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: اگر در این تقریباً یکسال در مورد عملکرد شورا و شهردار صحبتی نکردیم به علت این است که اعتقاد داشتم و انصاف ایجاب می‌کرد به آنها زمان داده شود. انتظار داریم امسال، سال پیشرفت، عمران و آبادانی شهر چمران باشد و پروژه‌های عمرانی آغاز شود.

عبادی همچنین با تبریک یازدهم اردیبهشت ماه روز کار و کارگر، گفت: این روز را به همه کارگران عزیز و مجاهد تبریک عرض کرده و از همه مسئولان درخواست داریم که به این قشر زحمتکش توجه بیشتری شود چراکه یکی از ارکان موضوع تولید، کارگر است.

وی با اشاره به اخراج تعدادی از کارگران پتروشیمی امیرکبیر تأکید کرد: از مسئولان شهرستان بندرماهشهر درخواست داریم موضوع اخراج نیروهای بومی پتروشیمی امیرکبیر را پیگیری و به آن رسیدگی کنند. در این شرایط سخت اقتصادی اخراج کارگران بومی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز معلم، اظهار داشت: معلمان چراغ هدایت جامعه هستند و در توسعه و اعتلای کشور نقش اساسی ایفا می‌کنند. مسئولان کشور باید به معیشت و رفاهیات این قشر توجه ویژه کرده و مشکلات صنفی آنها را رفع کنند.

عبادی در فراز پایانی خطبه‌ها با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر، اضافه کرد: عید اطاعت و بندگی را به همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت می‌گوییم و دعا می‌کنیم رزق و روزی ما در این ماه مبارک تعجیل در فرج امام عصر ارواحناه فداه باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم