شما اینجا هستید

اجتماعی » رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر: تیم شهرداری در مسیر ریل گذاری شده بودجه خود قرار دارد/ فضای مجازی و رسانه‌ها را به رعایت انصاف دعوت می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر: تیم شهرداری در مسیر ریل گذاری شده بودجه خود قرار دارد/ فضای مجازی و رسانه‌ها را به رعایت انصاف دعوت می‌کنیم

رییس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر از حمایت قاطع اعضای شورای شهر از مدیران و کادرفنی باشگاه شهرداری خبر داد و گفت: تیم شهرداری در مسیر ریل گذاری شده بودجه خود قرار دارد.

مجتبی آباد شامگاه چهارشنبه در گفتگو با سیف نیوز ، اظهار کرد: تیم شهرداری بندرماهشهر طی فصل‌های گذشته ثابت کرده است که همواره از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول بوده و به عنوان یک تیم قدرتمند در لیگ دسته دو کشور به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه در هفته‌های آغازین لیگ دسته دو قرار داریم، عنوان کرد: تیم شهرداری در این فصل تغییرات زیادی در مجموعه کادر و بازیکنان انجام داده که به همین دلیل نیازمند زمان بیشتری جهت هماهنگی است، کمااینکه تاکنون نیز وضعیت این تیم مطلوب بوده و همچنان رو به بهبود است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر تصریح کرد: اعضای شورای شهر بندرماهشهر با توجه به این مهم، بودجه سال جاری این تیم را مصوب کرد و تیم شهرداری در مسیر ریل گذاری شده بودجه خود قرار داشته و هیچگونه درخواستی جهت افزایش بودجه عنوان نشده است.

وی افزود: با این وجود اعضای شورا همچنان بر اساس وظایف نظارتی خود عمل کرده و به صورت مداوم وضعیت اقتصادی و نحوه انجام هزینه این تیم را رصد و بررسی می‌کند.

آباد با اشاره به برخی شایعات پیش آماده در فضای مجازی عنوان کرد: برخی از پیج‌های خبری با عنوان مسائلی که از اساس کذب بوده در حال تلاش برای حاشیه سازی هستند که بنده این افراد را به رعایت انصاف و تقوا دعوت می‌کنم.

وی در پايان با بيان اينكه اعضای شورای شهر به صورت تمام قد از تیم شهرداری حمايت خواهد کرد، خاطرشان کرد: شهرداری بندرماهشهر یک تیم مردمی است که تا کنون جوانان زيادی را به مسیر ورزش هدایت کرده و حمايت از این تیم یکی از خواسته‌های عموم مردم از اعضای شورای شهر بوده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم