شما اینجا هستید

اقتصادی » نمایشگاه استانبول، گشایش باب های جدید برای مارون

《نمایشگاه استانبول، گشایش باب های جدید برای مارون》

سی و یکمین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا استانبول (۲۰۲۲ Plast Eurasia) از تاریخ ۰۲ الی ۰۵ آذر ماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استانبول (tuyap) شهر استانبول برگزار شد.

نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته ی اوراسیای ترکیه، بزرگترین نمایشگاه پلاستیک است که در منطقه اوراسیا برگزار می گردد.

نمایشگاه Plast Eurasia *2022 با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می گردد و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است.

دراین نمایشگاه معتبر جهانی، ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و… ارائه می گردد.

مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره، طی روزهای برپایی نمایشگاه، دیدارها و نشست های فشرده با مدیران شرکت های ترکیه، اروپایی و سایر کشورها داشتند.

استقبال بی نظیر مشتریان صنعت پلاستیک از غرفه ی مارون جهت آشنایی بیشتر با محصولات و نحوه ی آغاز یا افزایش تعاملات تجاری فی ما بین و همچنین درخواست ایجاد نمایندگی های خرید و فروش محصولات مارون در کشورهای دیگر از نقاط بارز این نمایشگاه بود.

مدیرعامل محترم هولدینگ خلیج فارس، معاونین و مدیران ارشد ستادی این هولدینگ، برخی مدیران عامل و هیئت مدیره های هولدینگ پترو فرهنگ، مدیران عامل محترم پتروشیمی های: بندر امام، تخت جمشید، غدیر و بسیاری از شرکت های پتروشیمی داخلی و بین المللی ضمن بازدید از غرفه ی مارون، از نزدیک در جریان برنامه های در دست اقدام، قرار گرفتند.

دکتر امرایی، طی مذاکرات ۴ روزه با همتایان، پیرامون نحوه ی بهره برداری بهینه از بازار پر رونق صنایع پلاستیک و پتروشیمی ترکیه و سایر کشورهای حاضر در نمایشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این سلسله نشست های کاری، میهمانان با توانمندی ها و ظرفیت های مارون به ویژه در حوزه ی گسترش صنایع پایین دستی و تکمیل زنجیره ارزش محصولات این شرکت آشنا شدند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم