شما اینجا هستید

اجتماعی » پخت ۵ هزار پرس غذای گرم در هر وعده برای مردم زلزله زده شهرستان خوی / موکب حضرت علی اکبر(ع) اعزام خواهد شد

پخت ۵ هزار پرس غذای گرم در هر وعده برای مردم زلزله زده شهرستان خوی / موکب حضرت علی اکبر(ع) اعزام خواهد شد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: به همت کارکنان و شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، موکب حضرت علی اکبر(ع) برای کمک به مردم زلزله زده شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی اعزام خواهد شد.

به گزارش سیف نیوز، پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به جلسه هماهنگی اعزام موکب حضرت علی اکبر(ع) به شهرستان زلزله زده خوی در استان آذربایجان غربی، گفت: با توجه به ضرورت کمک‌رسانی هرچه سریعتر به هموطنان عزیزمان در شهرستان خوی، با مشارکت کارکنان و شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پخت ۱۵ هزار غذای گرم در سه وعده صبحانه، نهار و شام در هر روز برنامه ریزی شده است.

وی افزود: هم اکنون هیات اعزامی از این سازمان جهت بررسی آخرین وضعیت و نحوه کمک رسانی به هموطنان زلزله زده در شهرستان خوی در آن منطقه حضور دارند و با هماهنگی ستاد عتبات عالیات استان، محل استقرار موکب حضرت علی اکبر (ع) را مشخص خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: موکب حضرت علی اکبر(ع) کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با تمام امکانات خود به سوی منطقه زلزله زده اعزام خواهد شد و در مرحله اول پخت غذا به مدت ۱۰ روز را در دستور کار خود دارند.

برزگر عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم جهت تهیه امکانات لجستیکی موجود در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای اعزام، استقرار، پشتیبانی و کمک‌رسانی به هموطنان عزیزمان در برف و سرمای طاقت فرسا با کمک موکب حضرت علی اکبر(ع)، شورای راهبردی و مدیران عامل و کارکنان شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه و بسیج سازمان در دست انجام می‌باشد.

برزگر در پایان اظهار داشت: بر خود لازم می‌دانم از زحمات ارزشمند و جهادی برخی مدیران عامل در پشتیبانی تمام قد از موکب حضرت علی اکبر(ع) در انجام این وظیفه مهم تشکر و قدردانی نمایم.

شهرستان خوی واقع در استان آذربایجان غربی در چند روز گذشته شاهد زلزله‌های پیاپی بوده است که برآوردهای اولیه از خسارت به هزاران واحد مسکونی حکایت دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم