شما اینجا هستید

اجتماعی » *پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بندر ماهشهر به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز *

 

*پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بندر ماهشهر به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز *

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بندر ماهشهر در پیامی اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز را تبریک گفت.

 

به گزارش سیف نیوز ، متن پیام سرهنگ خیران پور به شرح ذیل است؛

صفحات نخستین شعبانیه به نام نامی آقا اباعبدالله (ع)، بزرگ پاسدار صحنه کربلا، دردانه معرفت و وفا، حضرت عباس(ع) و سید الساجدین(ع) آذین گشته است.

یقیناً نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز ، بنیان گذاری فرهیخته و تابناکی است که توانسته است با تاسی از آموزه های پر بار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آتیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

اينك،حسين (عليه السلام) زنده است در رزم هرپاسدار، در نگهباني هر برادر سپاهي،در مقاومت هر بسيجي،در شهادت هر رزمنده،روز پاسدار روز حسين است،روز قاسم و علي اكبر است و روز عباس و حبيب و مسلم.و روز همه ي انسانهائي است كه قلبشان به عشق حق مي طپد و درد دين دارند.روز سوم شعبان ،روز ((ميلاد شهادت)) است،روز طلوع حسين است،و پاسداران همه حسيني اند،و ولادت حسين روز پاسدار است.

فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت سفینه‌النجاةٌ و تقارن روز پاسدار با این مناسبت فرخنده را با درود بی‌کران به ارواح سروهای رشید شهید پاسدار سرزمین مادری‌مان وملت بزرگ وسربلند ایران تبریک می گوئیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم