شما اینجا هستید

اجتماعی » امام جمعه شهر چمران: پاسداری شغل نیست، بلکه انجام وظیفه و یک رسالت است/ اعتماد بالای مردم کشورمان به پاسداران علت اصلی دشمنی دشمنان نظام با سپاه است

  • امام جمعه شهر چمران: پاسداری شغل نیست، بلکه انجام وظیفه و یک رسالت است/ اعتماد بالای مردم کشورمان به پاسداران علت اصلی دشمنی دشمنان نظام با سپاه است

امام جمعه شهر چمران گفت: پاسداری کردن پاسداران انقلاب از اسلام ناب و دستاوردهای انقلاب و رهبری و در کنار آن اعتماد بالایی که مردم کشورمان به پاسداران دارند علت اصلی دشمنی دشمنان نظام با نهاد انقلابی سپاه است.

به گزارش سیف نیوز ، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چمران اظهار کرد: حلول ماه شعبان‌المعظم که ماه عبادت و بندگی است و همچنین اعیاد شعبانیه را به ویژه میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت قمر بنی هاشم اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز و میلاد سید الساجدین علی بن الحسین (ع) را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: تمام وجود حضرت سیدالشهدا(ع) پاسداری از اسلام، دستاوردهای وحی و خاصه پیامبر گرامی اسلام بود، اگر قیام امام حسین (ع) نبود، امروز اثری از اسلام، قرآن و معارف الهی باقی نمی‌ماند.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: پاسداری یک شغل نیست، بلکه انجام وظیفه و یک رسالت است. پاسداران کشور هم با همین اعتقاد، ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند. این اعتقاد یک پاسدار است که او نباشد اما اسلام، قرآن و دستاوردهای امام و شهدا باقی بماند.

عبادی ادامه داد: پاسداری کردن پاسداران انقلاب از اسلام ناب و دستاوردهای انقلاب و رهبری و در کنار آن اعتماد بالایی که مردم کشورمان به پاسداران دارند علت اصلی دشمنی دشمنان نظام با نهاد انقلابی سپاه است.

وی متذکر شد: مردمی بودن، حرکت کردن در خط امام و رهبری، داشتن روحیه انقلابی، انجام وظیفه و عمل به آنچه که رضایت خداوند، امام عصر (عجل) و رهبر معظم انقلاب در آن است می‌تواند مهم‌ترین خصوصیات یک پاسدار باشد.

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: نهاد انقلابی سپاه پاسداران، مصداق واقعی مردمی بودن و خدمت صادقانه و خالصانه است که در همه عرصه‌ها به موقع در کنار مردم حضور دارد.

عبادی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در مورد خصوصیات اخلاقی حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک پاسدار نمونه می‌فرمایند حاج قاسم فردی انقلابی، تکلیف‌گرا، مخلص، نترس، مدیر و شجاع بود و پاسداران ما هم سردار دل‌ها را الگوی خود قرار می‌دهند و می‌دانند داشتن این خصوصیات اخلاقی رمز موفقیت این شخصیت بزرگ بوده است.

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران ایران همانند نیروهای نظامی دیگر کشورها نیست که صرفاً وظیفه جنگ یا دفاع را داشته باشند، بلکه با قدرت و اقتدار خود در برابر دشمنانی که به دنبال توطئه و براندازی نظام هستند بازدارندگی ایجاد می‌کرد.

خطیب جمعه شهر چمران در فراز دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: در ایام گذشته شاهد جنجال‌آفرینی رسانه‌های غربی در مورد حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریست تندر بودیم، لازم است فهرست مختصری از جنایات این جنایتکار در حق ملت ایران اسلامی را یادآوری کنم.

عبادی افزود: بمب‌گذاری در حسینیه شهدای شیراز که منجر به‌ شهادت‌ ۱۴ تن و مجروحیت ۳۰۰ تن شد. انفجار در کفش‌داری حرم مطهر امام خمینی (ره)، قصد انفجار در حوالی حرم حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم. این موارد گوشه‌ای از جنایت های این مجرم است.

وی در پایان اضافه کرد: ملت ایران از این حکم قابل تحسین قوه قضاییه که تحت تاثیر جنجال‌آفرینی رسانه‌های غربی قرار نگرفته و در راستای حقوق ملت ایران مقتدرانه عمل کرده است تقدیر و تشکر می‌کند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم