شما اینجا هستید

اجتماعی » دستور وزیر کار در کمتر از یک ماه عملیاتی شد/پتروشیمی امیرکبیر پیشگام در نهضت ساخت مسکن

دستور وزیر کار در کمتر از یک ماه عملیاتی شد/پتروشیمی امیرکبیر پیشگام در نهضت ساخت مسکن

تفاهم نامه تامین زمین جهت ساخت مسکن کارکنان پتروشیمی امیرکبیر امضاء شد.

 

به گزارش سیف نیوز،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، صبح امروز با حضور سعید صادقی مدیرعامل این شرکت و ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن تفاهم نامه تامین زمین مسکن پرسنل پتروشیمی امیرکبیر امضاء شد.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در این نشست با اشاره به بازدید وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ صورت گرفت گفت: دکتر “سید صولت مرتضوی” در این بازدید بر توانمند سازی پرسنل تاکید ویژه ای داشت.

صادقی افزود: پس از بازدید وزیر کمیته ای در این خصوص تشکیل و تامین مسکن به عنوان یکی از مولفه های توانمند سازی پرسنل در دستور کار قرار گرفت که امروز تامین زمین نهایی شد.

وی معیشت پرسنل را از مهمترین اولویت های کاری خود عنوان کرد و گفت : عملیات ساخت مسکن نیز به زودی آغاز خواهد شد تا رفاه کارکنان شریف پتروشیمی امیرکبیر تامین گردد.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با تقدیر از وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن در راستای تامین زمین و همکاری جهت ساخت مسکن پرسنل ادامه داد: به عنوان یکی از شرکت های حاضر در منطقه پتروشیمی ماهشهر در تلاشیم تا علاوه بر رسالت شرکت مبنی بر تولید و فروش بیشتر ، به محرومیت زدایی منطقه در راستای مسئولیت های اجتماعی کمک ویژه ای داشته باشیم.

پتروشیمی امیرکبیر پیشگام در ساخت مسکن

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این نشست گفت: رئیس جمهور در نشست شورای عالی زمین و مسکن بر ورود صنایع برای ساخت مسکن پرسنل خود  تاکید ویژه ای داشته است.

ارسلان مالکی افزود: پتروشیمی امیرکبیر در بین صنایع پتروشیمی به عنوان اولین شرکتی است که به بحث ساخت مسکن ورود کرده که این مهم جای تقدیر دارد.

گفتنی است پتروشیمی امیرکبیر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پلی اتیلن در ایران است که در منطقه ویژه ی اقتصادی پتروشیمی ماهشهر واقع شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم