شما اینجا هستید

اجتماعی » دیدار مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

دیدار مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

مدیرعامل و جمعی از مدیران پتروشیمی امیرکبیر با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سیف نیوز، ،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، سعید صادقی در این نشست با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت : در راستای تحقق شعار سال اقدامات خوبی در پتروشیمی امیرکبیر انجام شده که با تامین خوراک پایدار و تکمیل طرح های توسعه ای هم زمینه رشد تولید و هم اشتغالزایی در این شرکت فراهم خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با تشریح عملکرد این شرکت در ۲ ماه اخیر افزود : علاوه بر رسالت اصلی شرکت که به صورت ویژه پیگیری می شود، در خصوص مسئولیت های اجتماعی اقدامات خوبی در راستای رفع محرومیت منطقه برداشته شده است.
صادقی اظهار داشت : ساخت بیمارستان سوانح سوختگی بندر ماهشهر مهمترین طرح در دست اقدام این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی است که با توجه به وجود صنایع مختلف در این شهرستان و شهرستان های اطراف یکی از نیاز های مهم منطقه می باشد.
وی ادامه داد: با تقویت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی که با مشارکت کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر تاسیس شده است برخی از نیاز های مناطق کم برخوردار و محروم منطقه را رفع خواهیم کرد.
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به تاکید ریاست محترم جمهوری مبنی بر ورود شرکت ها در بحث تامین مسکن پرسنل گفت: این شرکت به عنوان اولین شرکت پتروشیمی در این زمینه اقدامات موثری را شروع کرده و بخشی از زمین برای ساخت سه هزار مسکن را تامین کرده و به زودی کار ساخت بر اساس الگوی ایرانی اسلامی را شروع خواهد کرد .
صادقی تبدیل وضعیت پرسنل ایثارگر را از دیگر اقدامات پتروشیمی امیرکبیر عنوان کرد و افزود: تبدیل وضعیت پرسنل روزمزد، برقراری بیمه پرسنل حمل و نقل و برقراری عدالت در پرداخت ها از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شرکت است.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این نشست گفت: امنیت اساس کار فعالیت شرکت های پتروشیمی در این منطقه است که به حمدالله برای حفظ امنیت و احساس امنیت تلاش های بسیار خوبی شده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد افزود: یکی از مطالبات پرسنل بحث تبدیل وضعیت است که می توان با مدیریت صحیح و فنی، شکاف حقوقی بین کارمندان را کمتر کرد.
وی تاکید کرد : مدیران باید پرسنل را مثل خانواده خود بدانند و در راستای حل مشکلات آنها تلاش نمایند که قطعاً با انجام این مهم تبعیض هم احساس نخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: شرکت ها در بحث فرهنگی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی می‌توانند با رفع مشکلات مدارس، مساجد و حوزه های علمیه زمینه رشد موضوعات فرهنگی را فراهم سازند .
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: توسعه صنایع پایین دستی می تواند منجر به اشتغالزایی و جلوگیری از خام فروشی شود که شرکت ها باید اهتمام ویژه ای در این خصوص داشته باشند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم