شما اینجا هستید

ایران » روابط عمومی اداره کار بندرماهشهر استخدام نیروی غیر بومی در شرکت تهران جنوب را تکذیب کرد.
گروه : ایران , سیاسی

روابط عمومی اداره کار بندرماهشهر استخدام نیروی غیر بومی را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

احتراماً عطف به خبر مورخ ۱۴۰۰/۶/۲۹ در خصوص استخدام نیروی غیربومی در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس موارد ذیل در خصوص نحوه بکارگیری نیروی کار در آن شرکت ارسال می گردد. مقتضی است باتوجه به رسالت آن رسانه دستور فرمایید مراتب عیناً در آن خبرگزاری درج گردد.
شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در راستای بهره برداری از سایت ماهشهر خود که توسط شرکت تهران جنوب احداث شده و در مراحل پایانی و آماده راه اندازی می باشد، پس از هماهنگی با اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بندرماهشهر و طی مصوبات شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان بندرماهشهر، اقدام به جمع آوری اطلاعات متقاضیان استخدام که دارای سابقه فعالیت در پروژه احداث بوده اند، نموده و با هماهنگی کامل و حضور مستمر بازرس کار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بندرماهشهر و نماینده ویژه نماینده محترم مردم شهرستان بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی براساس رشته شغلی مورد نظر متقاضی روند پنل مصاحبه را از تاریخ ۲۵/۶/۱۴۰۰ آغاز نموده است.
لازم به ذکر است با اولویت قراردادن افراد بومی و با در نظر گرفتن شرایط صرفاً بومی شهرستان بندرماهشهر برای ۳۴ عنوان شغلی و همچنین لحاظ نمودن ۴۰ امتیاز برای افراد بومی شهرستان بندرماهشهر فرصت خوبی برای متقاضیان بومی شهرستان بندرماهشهر جهت قبولی در رقابت استخدامی می باشد.

روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندرماهشهر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم