شما اینجا هستید

اجتماعی » اتکا به مدیر جوان، جواب داد/برای اولین بار حذف پیمانکار نیروی انسانی در پتروشیمی غدیر کلید خورد

غدیر پیشتاز در عمل به دستورات خاک خورده ی دولت

اتکا به مدیر جوان، جواب داد/برای اولین بار حذف پیمانکار نیروی انسانی در پتروشیمی غدیر کلید خورد

به گزارش سیف نیوز، به نقل از نماینده کارگری شرکت پتروشیمی غدیر؛سالهاست که در دولت های مختلف کشور مسئله ی حذف پیمانکار نیروی انسانی مطرح می شود که هر بار نیز بنا بر دلایلی نامانوس این طرح به اجرا نمی رسد اما پتروشیمی غدیر که جوان ترین مدیر صنعت پتروشیمی را در تصدی مدیریت خود می بینید در اقدامی شجاعانه این طرح را اجرایی نموده و پیمانکار نیروی انسانی را به طور کامل از سیستم اداری خود حذف نمود.

بدین ترتیب تمام نیروهای پیمانی به قراردادی تبدیل وضعیت نمودند و این مسئله سبب می شود تا حقوق و مزایای آنها وضع بهتری پیدا کند و می توانیم امیدوار باشیم که مابقی شرکت ها نیز با حذف پیمانکار نیروی انسانی به مسیر درستی که پتروشیمی غدیر در پیش گرفته ملحق شوند.

علاوه بر این موضوع پتروشیمی غدیر، پیشتازی در اجرای دستورات دولت را در بخش تبدیل وضعیت ایثارگران نیز در پیش گرفته و تا کنون بالغ بر ۸۰ درصد از پرونده های مربوط به پرسنل مشمول این طرح را تکمیل و به مرحله ی اجرا رسانده است.

گفتنی است نماینده کارگری پتروشیمی غدیر عنوان کرده است که سالهای متمادی مشکلات قراردادی برای پرسنل این شرکت و کم کاری پیمانکاران نیروی انسانی وجود داشته اما با حضور جناب صفاری مدیریت محترم پتروشیمی غدیر این مشکل مرتفع شده است و ایشان تمامی قراردادهای پرسنل را تحت یک چارچوب و به شکل واحد تنظیم نموده اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم