شما اینجا هستید

اجتماعی » یک واحد صنعتی آلاینده در بندرماهشهر پلمپ شد

با شکایت اداره محیط زیست بندرماهشهر؛

یک واحد صنعتی آلاینده در بندرماهشهر پلمپ شد

رییس اداره حفاظت محیط زیست ماهشهر از پلمب یک واحد سنگ آهن در ماهشهر که از طریق انتشار گسترده سنگ آهن در محیط موجبات آلودگی شدید محیط زیست را فراهم می‌آورد خبر داد.

به گزارش سیف نیوز،ایرج سلیمانی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان این مطلب گفت: واحد سنگ آهن مستقر در شهرستان موجبات آلودگی محیط زیست و تهدید سلامتی مردم را فراهم می آورد.

وی بیان کرد: با وجود صدور اخطاریه‌های متعدد به واحد آلاینده از سوی اداره محیط زیست شهرستان ماهشهر مبنی بر توقف فعالیت آلاینده، کماکان به ایجاد آلایندگی به خصوص آلودگی هوا ادامه داد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست ماهشهر بیان کرد: با شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر و پیگیری واحد حقوقی این اداره، با دستور مقام قضایی واحد مذکور پلمب شد و پرونده قضایی آن در دادسرای عمومی و انقلاب بندرماهشهر در حال رسیدگی است.

سلیمانی ضمن قدردانی از مقامات قضایی شهرستان به دلیل حمایت جدی از سلامت شهروندان و محیط زیست سالم، خاطر نشان کرد: پایش و بازدیدهای شبانه روزی این اداره از کلیه فعالیت واحدهای مستقر در شهرستان ادامه دارد و با هرگونه فعالیتی که آلایندگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عمومی را به همراه داشته باشد، مطابق قانون برخورد خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم