شما اینجا هستید

ایران » چهارمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

چهارمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

چهارمین جشنواره مالک اشتر سپاه بندر ماهشهر با شعار تکوین و تکامل قدرت سپاه که به همت دبیرخانه اشراف فرماندهی برگزار شد ، با معرفی فرماندهان، مسئولین و رده های برتر سپاه به کار خود پایان داد.

به گزارش سیف نیوز ، در چهارمین جشنواره مالک اشتر سپاه که با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از فرماندهان، مسئولین و مدیران برتر و با حضور سردار معین پور مسول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) ، سرهنگ خیران فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر ،حاج حبیب آقاجری نماینده محترم شهرستان ،سرهنگ کاظمی فرمانده نیروی انتظامی ،مهندس بندری فرماندار و دیگر مسؤلین شهرستانی برگزار گردید.
جشنواره حضرت مالک اشتر که منسوب به چهره های درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمومنین علی (ع) است، نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پر تلاشی است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا نمودند و به صورت موثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام برداشتند.
حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج،حوزه مقاومت بسیج کارگران وکارخانجات صنایع پتروشیمی ،پایگاه مقاومت بسیج بلال به عنوان رده های برتری استانی معرفی گردیدند.
در پایان از ردهای برتر با اهدای لوح سپاس وهدایای معنوی تقدیر شد.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری سیف | تحلیل رویداد های مهم